Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 KOm med din først så skal jeg fortelle om min!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Jeg skulle ha sex med knullekompisen min for andre gang. Vi var begge edru, bare så det er sagt. Jeg hadde hatt mensen den uken, men hadde sluttet å blø dagen før. Fem min inn i samleie utbryter han: "Har du MENSEN?!" Eh... Jeg døde litt inni meg, kan du si.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 Ja, man kan ikke starte en slik tråd uten å by på egne opplevelser!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 Hvorfor ikke? Her er jo alle som vil det, anonyme. Ikke HI
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #6 Skrevet 18. mai 2010 Fordi det bare ikke frister å dele slikt med noen som ikke er villig til å by på seg selv. Man skaper et fellesskap selv om man er anonyme.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #7 Skrevet 18. mai 2010 En av de første gangene jeg hadde sex med kjæresten min (nyforelska og alt), fikk jeg MASSE luft inni skjeden. Ble noen fryktelige fjertelyder,og begge begynnte å flire noe voldsomt! Og selfølgelig mens jeg flirte,fjertet musa i takt med latteren.. Huff..Dette var ikke noe artig! Jeg var hannes første sexpartner så jeg måtte jo selfølgelig forklare at det ikke kom fra rompa men fra musa:)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #8 Skrevet 18. mai 2010 Jeg hadde en pulevenn, og vi møttes på byen. Det var veldig hemmelig dette forholdet, (han hadde dame) så når vi så hverandre uten å kunne gjøre noe, ble lystene litt for store. Det endte med at vi snek oss inn på jentetoalettet, og hadde oss i en bås der. Midt i "akten" hørte vi masse lyder og en som sa " Kom dere ut fra den doen, NÅ!" Da var hele doen fyllt med nyskjerrige folk som hadde fått med seg hva som skjedde, inkl. tre vakter. En av vaktene var en kompis av meg i tillegg... FLAUT! Til slutt måtte vi jo åpne døren, og face alle folka. Vakten leide oss pent ut av lokalet, jada, vi ble kastet ut. HI
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #9 Skrevet 18. mai 2010 Det var såååå til pass for dere hi! Håper han mistet dama og at du fikk rykte som hore som har seg på offentlige dasser. Hater folk som har forhold til noen som de vet har kjæreste, særlig når det ikke er forelskelse, bare kåthet! Kvalme folk, begge to!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #10 Skrevet 18. mai 2010 Haha, så typisk å komme med drittslenging på denne her. Hvis du er veldig nysgjerrig: Han mistet ikke dama etter den kvelden, jeg fikk ikke rykte. Dette er maaange år siden, og er eneste gangen jeg har hatt et forhold til en som er opptatt. Kan nevne at jeg ikke visste om dama i begynnelsen, og når jeg fikk vite det var jeg så betatt at jeg ikke klarte stoppe. Den dagen hun fant det ut sluknet følelsene, var ikke så stas lenger da gitt. Har heldigvis vokst litt, hadde aldri gjort noe slikt idag! Godt vi er noen som kan le av denne episoden hvertfall :-)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #11 Skrevet 18. mai 2010 Min pinligste affere var for 13år siden. var med en jeg datet en stund. Når vi sku ha sex og jeg sku kjenne på kjønnsorganet hans, var det så lite at jeg har ikke opplevd makan (har ikke vært borti så mange, men det var nok langt under gjennomsnittet) mistet lysten da og det merka han.. Det ble slutt med datinga rellativt kjapt etter det ja
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #12 Skrevet 18. mai 2010 Drittslenging? Jeg sier hva jeg vil til folk som skryter av å være en gjennomført egoist som tar for seg på andres bekostning. Og ikke få meg til å tro at du ikke fikk et rykte etter at en haug folk hadde hørt deg pule på en dass! Ble nok snakket om deg en stund, ja Men ingen fortalte det vel til deg.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #13 Skrevet 18. mai 2010 Trodde ikke jeg hadde noen sexflauser, men etter å ha lest din 11.01 så kom jeg på en. Jeg var 16 år og datet en som var 22. Da vi endelig skulle ha sex ville han starte rett på og med alt av lys av og under dyna. Han lå oppå meg og gjorde noen rare bevegelser, til slutt tok jeg mot til meg å spurte om vi ikke skulle starte snart, men da var han allerede ferdig! Han ble kjempe fornærmet å reiste seg opp og da så jeg tissen hans, den var KJEMPE liten. Så ut som en barnetiss.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #14 Skrevet 18. mai 2010 Hehe, ble nok snakket litt om det ja, HI!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #15 Skrevet 18. mai 2010 Haha, ja sikkert Meen, kan vi holde oss til flausene i denne tråden eller?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #16 Skrevet 18. mai 2010 Det var dagens, tror jeg. "Jeg fikk ikke rykte selv om en haug med mennesker observerte meg mens jeg hadde meg på et offentlig toalett". Neida, hi. Neiiiiiiida
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #17 Skrevet 18. mai 2010 Var ikke folk vi kjente der, bortsett fra han ene kompisen min. Og han holdt tett, bare mobbet meg i smug i alle år. Jeg er ikke så dum som jeg høres ut HI
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #18 Skrevet 18. mai 2010 Er det virkelig sånn at dersom folk har sett/hørt/vet at en jente har hatt sex èn gang, får hun et rykte da? Hvis folk mener det så er det jo ikke rart at det florerer med usanne rykter rundt omkring.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #19 Skrevet 18. mai 2010 jeg skjønte ikke helt hva som var flaut med den at "knullekompisen" spurte om hun hadde mensen?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #20 Skrevet 18. mai 2010 Fordi selv om enkelt synes det er deilig å "kjøre brannbil" så synes veldig mange det er helt motbydelig!! Da var det jo flaut for henne at hun begynte å blø under samleiet, når han spurte på den måten er det jo tydelig at han ikke var en av dem som liker det!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #21 Skrevet 18. mai 2010 "Jeg er ikke så dum som jeg høres ut"? Neida, for du visste på forhånd hvem som kom til å være på den dassen, eller? Herregud, nå virker du virkelig dum! Og som en over her skriver, utrolig kvalm!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #22 Skrevet 18. mai 2010 SEX med selvlysende kondomer, lo så jeg grein , x min blei dritt sur he he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå