Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 28+2 og føler meg titt og ofte uvel...

Gårsdagens 17.mai-feiring startet da jeg kom til svigers på morrakvisten og ble plutselig kvalm, småsvimmel og fikk vondt i hodet... 2 Paracet og et kvarter på stumpen hjalp:)

Så sto vi og så på barnetoget, og jeg så plutselig antydning til stjerner foran øya! Ble SKIKKELIG svimmel, sto og skalv samtidig som hodepinen holdt på å ta livet av meg:(

Enden på visa ble at vi forlot hele 17.mai og jeg la meg rett på sofaen og sov i 2,5 timer (med snille trofaste samboeren sovende tett inntil meg:))

Jeg hadde en lignende opplevelse forrige uke også, men da fikk vi komme inn på Riksen (fødestedet vårt) fordi det samtidig var lite liv i magen...

Ifølge fastlegen min så er blodtrykket mitt bra, men ifølge JM på Riksen så er det litt lavt... (105/60)

Noen som har mere peil enn meg der ute, for jeg syns ikke det er no moro når 17.mai går rett i dass pga den dårlige formen min:(

Takker for hjelp:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har begynt å bli uvel av og til nå i det siste. Er i uke 19 nå. Kan plutselig bli svimmel, og har opplevd kvalme flere ganger. Kvalmen mener jeg kan tilskrives halsbrann og sparking i magesekken. Kjennes ofte ut som om jeg må kaste opp, fordi det blir så "liten plass" i magen. Svimmelheten vet jeg egentlig ikke hva kommer av. Blodtrykket mitt er helt prima, så kanskje det kan ha noe med at jeg ikke får i meg så mye mat som før? Altså at man har litt lavt blodsukker?

Jeg kjenner forøvrig at jeg trenger myyyye mer søvn enn før. 9 timer må til før jeg føler meg skikkelig uthvilt. Dersom jeg sover som før, dvs 6-8 timer, kan jeg oppleve å føle meg kjip i løpet av dagen. Ikke alltid lett å innstille seg på å ta nye hensyn til kroppen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...