Lykkeliten 2 Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Har et ganske anstrengt forholdt til sjefen min og gruer meg lenge i forveien til jeg skal på jobb.. Stresser derfor mye med dette. Ligger ofte våken store deler av natten og tenker på om jeg skal gå på jobb dagen etter eller ikke, og gruer meg generelt til den dagen jeg skal på jobb. Er sykemeldt 50 % for tiden, så jobber ca annenhver dag. I tillegg skranter bekkenet mer og mer og det er absolutt ikke noe behagelig å sitte på kontor 7.5 timer om dagen, med liten mulighet for å bevege seg. Sjefen min har ingen forståelse for dette og ser på gravide som "boss" som ikke kan brukes til noe. Det jeg er redd for nå, er at babyen skal bli veldig stresset. Hver eneste gang jeg er på jobb skjer det et eller annet som gjør at jeg blir sint eller frustrert og jeg kjenner pulsen slå som bare det. Jeg har hørt at hvis jeg har det sånn som dette så kan jeg risikere å få en veldig stresset baby som skriker mye. Er egentlig bare på jobb for vi mangler mye folk og jeg får rett og slett dårlig samvittighet ovenfor sjefen og de andre ansatte om jeg blir mer sykemeldt, men samtidig så vil jeg ikke risikere og få en stresset baby eller kjempe ille bekken.. skal tross alt fungere for 5 åringen i sommer... Er forresten 29+0 uker på vei. Dette ble litt langt og sytete, men hva tror/mener dere?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 jeg har d heelt likt som deg, og legen sykemeldgte meg i uke 7 !!! pga. stresset jeg gjennomgikk ikke var bra
Lykkeliten 2 Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2010 Såpass ja.. kanskje jeg skal ta en tlf til legen da.. er vanskelig å forklare hele styret rundt dette, men hele jobb situasjonen er blitt et stress-moment for meg og så mye som det går ut over meg fysisk og psykisk tviler jeg ikke på at babyen merker det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå