silje3 Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Ja i morgen er det min tur til å bli satt i gang... 3 uker før termin, pga stor unge... Men du verden kor e gru glede meg!!! Lurer på hvordan de setter det hele i gang? drypp? gelekur? tar vannet? Hvor lang tid det tar...? har vert innlagt for to uker siden med rier , men det stoppet opp av seg selv... så veit det har bgynt å "åpne" seg....
Lykkeliten 2 Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Oi, så spennende da .. skjønner godt at du gru-gleder deg.. Hvor stor er babyen din nå da?
Lykkeliten 2 Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 Ok.. stor nok til å komme ut nå da .. Jeg ligger høyt på kurven. Nesten utenfor det grønne feltet, så er litt redd for å få en kjempe baby. Er 29 uker på vei, i uke 27 var babyen allerede 1200 gram
silje3 Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2010 Har ligget 3-4 cm utenfor det grønne feltet siden uke 23, så de tror termien min er feil.... + e har mye fostervatn
Lykkeliten 2 Skrevet 18. mai 2010 #6 Skrevet 18. mai 2010 Åå, ok.. kanskje jeg ikke skal uroe meg for om babyen er stor helt ennå. Du må hvertfall ha masse lykke til i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå