Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Hja, veldig fjortis. Men eg skal ut i helga, har ikke vert ute etter eg fikk gutten min for snart 16 mnd. Det frister veldig lite å komme hjem igjen neste dagen å kun ligge på sofan med kvalme resten av dagen. Noen som har noen tips? Skal først og fremst ikke drikke meg dritas, så mulig at eg ikke blir så dårlig i etter tid? Takk for tips
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Alså 2 år siden blir det vell at eg drakk sist. å ikke 16 mnd
Let's hear it for the boys! Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Mange sverger til Zyrtec. Ikke prøvd selv, men du skal visst ta det før du begynner å drikke. Ellers er jeg stor tilhenger av vann mellom slagene, evt. nippe til et glass vann sammen med vinen/ølen/hva det måtte være. Drikk ihvertfall masse vann rett før du legger deg.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 Hold deg til en ting, f.eks vin. Slutt å drikke et par timer før du legger deg, disse to timene drikker du masse vann! Ta en zyrtec før du legger deg. Beste rådet er vel det med å få i seg masse vann før senga, og å bli edru før du sovner.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 zyrtec før du drikker og før du legger deg, og gjerne mye vann og litt mat før søvnen kommer Og egentlig mye vann hele tiden Hadde jeg holdt de rådene hadde jeg gjerne ikke datet bøtten så mye Det eneste med zyrtec er du kan bli veldig trøtt )
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #6 Skrevet 18. mai 2010 Har ikke prøvd dette selv, men pleide å gi det til eksen min. Han var slik som spydde hele dagen etter noen øl, men dette gjorde ham frisk på under en time (og den kan lages dagen i forveien). Hakk 1/2 løk, 1/2 paprika og del en kyllingfilet i biter. Stek det i noen minutter. Hell over 1/2 liter vann iblandet enten kyllingbuljong eller krydderposen fra en nuddelpakke. Ha så i masse chili, så mye du orker. Det er chilien som er poenget her. Både frisk og pulver fungerer. La koke litt, og ha oppi noen nudler de siste minuttene. Som sagt, dette var en mirakelkur for eksen min, men tør ikke garantere for den selv.
serin@ Skrevet 18. mai 2010 #7 Skrevet 18. mai 2010 Ikke legg deg på stigende rus! Drikk apelsin juise før du legger deg, vitamin c er gunstig for å forhindre fyllesjuke. Og som de andre sier over her, drikk vann jevnt og trutt hele kvelden! Zyrtec er i følge kjæresten min som er lege bare tull...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå