moota m storebror&lillebror Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Jeg deler postkasse med de som bor oppe, og får ikke reklame. Det synes jeg er ganske dumt, for jeg liker å se etter tilbud i reklamebladene som kommer. Selv om det noen ganger kommer vel masse!!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Jeg leser gjennom den, så kaster jeg den. Kan du ikke høre med de du deler postkasse med enten om du kan få reklamen om de ikke leser den, eller om du kan få den når de har lest gjennom den?
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2010 Ja jeg kan helt sikkert det =)
flypapir Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 Jeg leser gjennom noe av den, men reklame på fliser ol går rett i søpla.. Du får ta en prat med naboene, kan jo hende de prøver å være snille og ikke belaste deg med reklame? Mange synes jo det er bare tull. Hvis ikke finnes jo de fleste reklameblader tilgjengelige på nett også..
Lene~mor til tre Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 Noe av reklamen går rett i papirdunken, resten av reklamer ser jeg igjennom
Trollmor m/ trolljente Skrevet 18. mai 2010 #6 Skrevet 18. mai 2010 Leser den bare hvis det er noe interessant som fanger oppmerksomheten min på forsiden (får bare reklame på døra fra aftenposten budet). Hvis du savner reklame kan du spare deg for mye søppel ved å besøke internettsidene til de butikkene du er interessert i tilbud fra, de har som regel tilbuds katalogene på hjemmesiden sin
Ranveig R Skrevet 18. mai 2010 #7 Skrevet 18. mai 2010 Ser av og til gjennom reklamen for mat- og el-butikkar. Kastar møbel- og interiørreklame.
Frøken B ღღ Skrevet 18. mai 2010 #8 Skrevet 18. mai 2010 Jeg leser mye reklame, men ikke i papirformat. Ble så lei av at papirdunken ble fylt opp av all den reklama så jeg satte på et "Nei takk!"-merke. I stedet leser jeg reklameavisene på www.eklame.no www.tilbudsweb.no www.hverdagskupp.no Ellers har også de fleste kjedene link til avisene i pdf-format på fremsidene sine
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. mai 2010 #9 Skrevet 19. mai 2010 Jeg har nei takk til reklame på postkassen min. Syntes det er altfor mye reklame som daler ned i postkassen. Tenk på miljøet og si nei takk til reklame. Dere får med dere tilbudene likevel, og sparer penger fordi dere lar være å gå å kjøpe ting dere egentlig ikke trenger men blir fristet av i reklame og i tilegg var det sååå billig..
blond Skrevet 19. mai 2010 #10 Skrevet 19. mai 2010 Jeg ser gjennom den og krysser av for det vi skal handle, kaster reklame for ting vi ikke er interessert i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå