Gå til innhold

...tempen er fortsatt høy selv under og etter mensen??? :-|

Anbefalte innlegg

Skrevet

Falt aldri under coverline engang?

Har det noe å si? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan jo ha en mensliknende blødning selv om man er gravid ,-)

Siden temp. ikke har sunket kan det være et bra tegn, fingre krysses, ta en test du ,-D klem

Skrevet

Blæh...bare dum, svak, tynn strek på en cb. Jada! Og med den i tankene må jeg dra på jobb! Hurra! (med min testehistorie er det nok bare en koselig, søt skyggestrek!)

Skrevet

Tempen er forsatt høy og du fikk en tyynn strek på CB vanlig...Ville tatt en CB dig for å få vite et skikkelig resultat...

Høres lovende ut, selv etter lang tid...Test på nytt i morgen...

Hvis det er til trøst, så har jeg blødd (i begge svangerskapene) frem til uke 10-12 ca...

Skrevet

Ååååååååååååååå dette høres jo lovende ut da kjære Drømme:)

Håper virkelig den sitter for deg nå kjære, det hadde du fortjent:)

Varm klem fra meg

Skrevet

visst du fikk en tynn svak strek på vanlig cb så ville jeg ventet med en digital i hvert fall....men,ønsker deg masse lykke til :) ta heller en ny vanlig cb me urin som du holder på i minst 3 timer uten å drikke noe særlig...klem

Skrevet

Spennende dette her :) Krysser fingrene for deg Drømme stress-less.

Hadde vært artig om det kom et jubel brøl fra deg også :)

Skrevet

Oiii! For en respons! Hehe.. Nei, så koselig :)

Er nok bare en sånn tullete sytrådstrek som kom og ville lage krøll i hodet mitt. Hehe.. dere vet jo meg og skyggestreker og div. andre streker som lurer seg inn overalt.

Syns bare det var så rart med den tempen..men, ettersom jeg har skjønt så kan hormoner henge litt igjen, sånn at tempen aldri synker helt før lengre uti syklusen.. er nok bare det...eller tullete soving...

Hehe. Men blir vel en test i morgen tidlig, likevel. Haha!

(jeg er bare ikke helt god....)

Skrevet

Gjett hva...haha! Tempe kom seg ned i dag. I dag!! På cd 8!! Jaja, ingen forvarsel for meg nei! *grøss*

Jaja...fikk jeg kost meg med et par tester også mens jeg venta :P

Takker for hei'inger! Kunne virkelig ønske jeg kunne heia med dere men. Ikke denne gangen heller! Bedre lykke til høsten, eller noe sånn? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...