Gjest Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Tok test nå for en liten time siden, den første jeg tok var positiv med en svak strek. Mens Clearbluetesten viste "ikke gravid". Jeg demonterte den og fant svak strek på den også..... Er jeg eller er jeg ikke? Må jeg ha time hos legen for å ta test der eller kan damene i luken hjelpe meg?
gravid me nr 8 :-) Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 var d en cb me uke indikator som ble negativ? når skal du ha ikm? cb me uke indikator trenger mye mer hcg for å slå ut enn vanlig test kan du si....
Gjest Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Hei. Nei,det var bare en sånn gravid/ikkegravid. Men når jeg åpna den såg jeg en svak strek....
Lova Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 CB digital er mer enn 99% sikker så jeg tror ikke det er nødvendig å demontere den for å lete etter det svaret man ønsker å finne... Skjønner at du gjerne vil være gravid, men du har testet veldig tidlig. Hadde nok ventet til torsdag igjen med å teste på nytt. Hvis CB viser i"kke gravid" da så er du helt sikkert ikke det... Lykke til.
Lova Skrevet 18. mai 2010 #9 Skrevet 18. mai 2010 Jeg har ikke prøvd de selv, men har lest at de ikke er like sikre som CB digital.
Gjest Skrevet 18. mai 2010 #10 Skrevet 18. mai 2010 Jeg har hørt om falsk negativ,men ikke falsk positiv. Tror jeg må kjøpe flere tester jeg
Lilleprinsesse 07 og gull 2011 Skrevet 18. mai 2010 #12 Skrevet 18. mai 2010 En strek er en strek Jeg tror du er gravid! Jeg har selv testet med billigtester sine over flere sykluser, de har alltid vært negative, frem til et positivt resultat! Den var også svak men tydelig 4 dager før ikm Det skal nok mer hcg til for at en digital slår ut!
yvo29 Skrevet 18. mai 2010 #13 Skrevet 18. mai 2010 Det samme har jeg hørt Tok en test på søndag som var positiv,nå skal jeg ta en til ,for sikkerthetskyld
Gjest Skrevet 18. mai 2010 #14 Skrevet 18. mai 2010 Skal kjøpe nye tester i dag å ta på torsdag, så får vi bare krysse fingrene for at den jeg tok i dag var rett
gravid me nr 8 :-) Skrevet 18. mai 2010 #15 Skrevet 18. mai 2010 jeg hadde tatt vanlig cb i steden for den digitale....jeg tok 3 vanlige cb som var positve å en digital som d stod ikker gravid på....tok en ny digital 5 dager over ikm å sa stod d gravid så den trenger mer hcg uansett....i hvert fall så er d mange som har samme erfaring som meg så ta deg en ny test du lykke til...klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå