Gå til innhold

Aaaau... ryggen min!!!!!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke sove... d tar skikkelig tak i ryggen min... har ikke hadd vonde kynnere dette svangerskapet, og nå tar det skikkelig tak der bak. Klarer ikke ligge i senga lengere... Er dette bare vonde kynnere? jeg er førstegangs og aner ikke hva jeg skal kjenne etter.... :S 40 uker idag forresten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo høres ut som om kroppen din klargjør seg for fødsel:)

Hvis det fortsetter og blir regelmessig, ta en tlf til sykehuset.

Det kan ta lang tid enda altså...bare sånn for å være ekkel... sorry.

Lykke til!

Skrevet

Oi - sånn har mine rier kjentes ut - hvordan går det? Det kan ta tid likevel, som hun over skriver, men det høres jo ut som at noe er på gang? For å sitere min doktormamma - hvis paracet ikke hjelper er det nok rier:)

Skrevet

D går bedre nå førsta.. :) ringte føden i 7 tiden (da dette starter i 3-tiden), og jordmor sa at hvis d ikke ble bedre i løpet av dagen sku jeg komme inn på sjekk. Siden mannen er på jobb 30 min unna med ferge, og føden er 1,5 timer unna, tenkte jeg at det sikkert ville gå over, da det allerede var dabbet litt av da jeg pratet med jordmor. Fikk til å sove til slutt, og våknet nå uten disse takene.. Kjenner bare det murrer litt i ryggen. Da var det sikkert bare tegn på at ting nærmer seg med stormskritt. Det var nok ikke kynnere, for d va gruuuusomt vondt! Klarte ikke snakke når det sto på som værst, og ikke gå ordentlig heller..

Skrevet

Spennende, da! Bare pass på å spise og sove masse nå mens du "lader opp" til the real thing:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...