Gå til innhold

ville dere hatt denne bunaden i hvit eller sort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvit. Jeg syns det er så mange svarte bunader, og de blir så like alle sammen. Lekkert med hvitt :-)

Skrevet

Synes den var desidert finest i hvit! :)

Skrevet

Jeg synes vanligvis ikke hvite bunader er fint, men denne synes jeg fakisk var finest i hvitt! Lekker, men blir antakelig mye rensing etter 17. mai-tog og gatestøv :/

Hva slags bunad er det?

Skrevet

Jeg synes ikke hvite bunader er fint. Heller ikke denne. Hadde derfor gått for den sorte.

Skrevet

ja, det er sikkert lurere med sort sånn sett.

det er lundeby bunad. fra sør-odal i hedemark :)

lurer på om hvit er verd alt det ekstra arbeidet. den er jo så fin

Skrevet

Likte ikke den hvite, ble rart med offwhite kjole og kritthvit bluse

Skrevet

Enig med hun over her, ble litt rart med offwhite bunad og hvit skjorte. Ville definitivt tatt den sorte.

Skrevet

Er forresten mulig at det er kroppen inni bunadene som lurer meg. Dama i sort fylte bunaden bedre enn hun i den lyse, så den sorte kjolen så muligens penere ut pga det. Den ble liksom hengende og slenge på hun i lyst, i tillegg til at åpningen frampå brystet forsvant. Er litt usikker på hvilken jeg ville valgt, men det er jo uten tvil mye mer praktisk med sort kjole, spesielt med tanke på klissete og skitne barnehender på 17.mai;) Dessuten så er den veldig safe i sort:)

Skrevet

Den kremhvite var forsåvidt fin, men jeg reagerte også på at den ikke passer til den kremhvite skjorta... I tillegg til alt ekstra-arbeidet med et hvitt plagg som ikke kan vaskes:)

Er sort og hvit eneste alternativer ville jeg gått for sort!

Skrevet

Svart, definitivt! Skjorta passa ikkje saman med den kvite bunaden, i tillegg til at kvit bunad er utruleg UPRAKTISK! :-)

Skrevet

hvite bunader er vel kanskje det mest upraktiske jeg kan tenke meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...