grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 17. mai 2010 #1 Skrevet 17. mai 2010 jeg elsker å se på magebilder.. det er jo så spennede.. mange forskjellige fasonger og størrelser.. til tider noe vanskelig å pynte seg.. jeg legger ved et bilde av magen og meg 36 fullgåtte uker nå på selveste 17 mai http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/459264/offset/22 vil dere dele bilder?
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Så flott du var da:)Har ikke bilde av meg selv men syns jeg var veldig fin på 17.mai,hihi,med blå kjole(tettsittende) til knærne, svarte støvletter og svart cardigan(veldig fin m/2 store sølvblanke knapper på)-kjøpt forøvrig på b-young:) Brukte dette i konfirmasjon forrige helg også, og skal igjen bruke det neste helg på konfirmasjon:)
*Mo9cA* Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Hei grysom:-) Såg deg i går i toget og den kjolen var bare kjempefin:-D Ser i en annen tråd her inne at dere skal selge huset. Skal dere flytte herfra??
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2010 Lin78 med juniguttimagen<3 takk:) det hørtes kjempe flott ut deilig når man finner noe som passer og man føler seg fin i
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2010 *Mo9cA* hei deg er det lenge siden jeg har hørt eller sett noe til... Tusen takk:) fjorårets kjole som ble gjennbrukt:) ja vi skal flytte.. vi legger ut huset for salg nå i juni og flytter nordover nærmere familiene våre i nordnorge i juli.. hvordan går det med deg???
*Mo9cA* Skrevet 18. mai 2010 #6 Skrevet 18. mai 2010 grysom Ja, jeg har holdt meg skjult lenge, hehe;P Neida, men har ikke vært så aktiv her inne på en stund. Har tenkt MANGE ganger at jeg må komme meg på bim treff, men har liksom følt at det har vært for tidlig. Nå er det vel kanskje på tide...er jo i uke 25 nå, hehe. Ellers så går alt bare bra her altså. Går hjemme for tiden og er litt lange dager, men utenom det så er alt greit:-) Hvordan er formen din da?? Såg du satt i rullestol i går så regner med det er bekkenet som har slått seg helt vrangt?? :-S Sikkert kjekt å flytte litt nærmere familien ja. Skjønner at det er kjekt og spesielt når man har barn:-))
mammaløve Skrevet 18. mai 2010 #7 Skrevet 18. mai 2010 Wow, skikkelig fin var du på 17.mai grysom! Jeg for min del hadde på meg bunad gitt. Har en stakk som skal sitte langt oppe, så det gikk helt fint. (Er forholdsvis liten til å være i uke 29 tror jeg) Men så ut som et sirkustelt under cepet Og bunadsko er vonde å gå i. Fikk ikke foreviget synet med eget kamera desverre, så det blir dårlig med bildedeling.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 18. mai 2010 *Mo9cA*' ja du må veldig gjærne komme på treff:) arrangerer treff i morgen på lyspunktet kl 1900 åh.. du går osgå hjemme.. blæh jeg har gjordt d siden september å kjenner at jeg er RIMELIG lei nå.. gleder meg til at lillegull er ute og bekkenet begynner å fungere igjenn:) ja bekkenet mitt er helt ille.. men det har faktisk blitt bittelitt bedre nå i det siste og det tror må være at hodet til lille har glidd ned i bekkenet og festet seg for da blir d jo litt mer stabilt:) vi har rett og slett vokst fra huset vårt her nede og skulle flytte uansett men i stede for å bytte hus her nede fant vi ut at det er kjekt å komme nærmere familie.. man får mer hjelp og ungene blir mye bedre kjent med besteforeldre tanter onkler og søskenbarn:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 18. mai 2010 mammaløve TUSEN takk hihi det er hyggelig lesning:) åh så heldig du er som får på deg bunad.. det er jo sååå fint og praktisk:) jeg har bunaden min fra jeg ble komfirmert.. da veide jeg bare 52 kilo.. å nå veier jeg straks det dobbelte.. haha så jeg har ikke sjangs.. kanskje om noen år viss jeg virkelig står på..
*Mo9cA* Skrevet 18. mai 2010 #10 Skrevet 18. mai 2010 grysom Får se om jeg rekker å komme i morgen eller hva jeg gjør:-) Pleier det å være mange der?? Litt sånn ekkelt å komme alene inn i en "etablert" gjeng:-/ Koser meg egentlig om dagene og synes selv de flyr avgårde. Ser litt på tv, går tur, strikker, hekler og bygger rede:-) MEN nå har jeg bare gått hjemme ca 1 mnd da så kan jo vær der blir kjedeligere etterhvert. Så bra at det har blitt litt bedre da!! Får håpe det bare blir bedre og bedre fremover til lillegutt er ute:-) Vokst fra huset?? Trodde dere hadde ganske stort hus jeg. Ser nå ihvertfall sånn ut på bildene på hjemmesida. Men uansett kjekt å være i nærheten av familien ja. Tror nok jeg hadde flyttet nærmere familien jeg også ja:-) Mamma er ihvertfall superfornøyd med at vi bor på samme plass nå når jeg er gravid. :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå