Påtidemedentil Skrevet 17. mai 2010 #1 Skrevet 17. mai 2010 Legg igjen noen ord her da jenter Er selv 1990-modell ...
gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 17. mai 2010 #2 Skrevet 17. mai 2010 hei du=) jeg er 1987 modell, 23 år;) vi prøver å få nr 2=) gleder meg masse, blir spennende.. er fra østfold foressten=) du da?
Rockespire 2011? -5pp- Skrevet 17. mai 2010 #3 Skrevet 17. mai 2010 Hei, jeg er 84-modell, og har akkurat hatt første TR etter p-ringslutt, så nå er det bare å krysse fingrene! Har ikke barn fra før. Vi tar ting som de kommer og lar det skje når det skjer.. Hva med dere? Tester dere EL etc? Lykke til til dere begge!
gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 17. mai 2010 #4 Skrevet 17. mai 2010 ja, vi også lar det skje når det skjer=) men vi prøver jaaa=D jeg får nok ikke testet EL før neste mnd.. men har tenkt å teste, for å sjekke min EL=) husker ikke om jeg skrev det over, men har en gutt på 3 år<3
Rockespire 2011? -5pp- Skrevet 17. mai 2010 #5 Skrevet 17. mai 2010 Lurer på å teste EL bare for å vite hvordan syklusen min er siden jeg har gått på p-piller/p-ring siden jeg var 14. Men er redd jeg skal bli for opphengt i ting å beg å stresse... Sies jo at det er det værste man kan gjøre.. Hvor lenge har dere vært sammen med deres bedre halvdel? Jeg holder forresten til i Oslo
gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 17. mai 2010 #6 Skrevet 17. mai 2010 ja, det skjønner jeg godt... stress funker ikke, tro meg;) hehe.. syns det er så vanskelig det der med EL å sånn jeg da=P hvis man får positiv på EL, når bør man ha sex osv.. jaja, finner vel ut av det=) det skjer når det skjer=) jeg har vært sammen med min kjære i 7 år, vi er gift=) du da?
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 17. mai 2010 #7 Skrevet 17. mai 2010 83 - mod her prøver å få nr 1, vert uten pilla sida oktober. Etter 10 år på p-pilla starta eg å teste for EL for å bli kjent med kroppen min igjen. Greit å gjere det, men blir samtidig ein smule opptatt av det dessverre, trur vi blir litt småstressa av det. Ikkje heilt bra det, men.. Det tar nok den tida det vil ta uansett Vi har vert ilag i 4 år, men ikkje gift.. Syns tida er inne for å stifte familie, noke vi håpar ikkje tar aaaltfor lang tid soklart...
Påtidemedentil Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 17. mai 2010 Jeg er inne i min 2pp nå Fikk TR igår, bah =/ men prøver da på nytt igjen Gått på p-piller i 5år, så regner med kroppen bruker sin tid til å komme inn i ryttmen Men håper det ikke tar alt for lang tid .. August hadde vært en fin mnd å bli gravid i Så har godt dit.. hehe Har vært sammen med samboeren min i snart 3 år, bodd sammen i 2år. Har våre opp og nedturer.. Men det har vell alle, håper jeg =p Spent på hva familien min sier når de får vite det, siden alle har vært så "fornuftig" i familien vår.. Ventet til 28-32 alderen med å fått barn, det syns jeg er litt sent !! Men jeg liker å overaske (A) LYKKE til damer )
Rockespire 2011? -5pp- Skrevet 17. mai 2010 #9 Skrevet 17. mai 2010 Jeg har lest meg blå på alle de greiene, men føler meg fremdeles like grønn hehe.. Får se om jeg bare bestiller sånne billigtester og sjekker EL et par sykluser sånn at jeg vet ca hva syklusen er, så får resten bare komme av seg selv Jeg har jo da bare vært sammen med min kjære i ca 3mnd, samboere siden 1.mai. Har kjent hverandre godt i 5 år, så derfor har det gått litt raskt i svingene.. Jeg var sammen med x'en i 4,5 år, kjøpte rekkehus osv, og alt var flott til jeg fikk slengt i trynet at han IKKE ville ha barn... Så vi valgte da å gå hvert til vårt (fremdeles gode venner) og jeg traff da drømmemannen rett etterpå! Helt syk historie, men jeg fulgte hjertet, og har det nå bedre enn noen gang med en mann som vil ha barn med meg! Var han som til og med tok det opp først! Oi, blei litt langt detta, men er bare overlykkelig over å ha flyttet fra "mannen ikke klar" til "bli gravid" etter å ha vært super klar for baby i over 2år!! var førstemann planlagt, og hvor lenge prøvde dere i såfall før det klaffa?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå