Gå til innhold

Plagsomt å være pen og sexy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et veldig pent utseende og en veldig bra kropp. Langt, lyst hår, smal midje men ordentlige kurver. Jeg liker godt utseendet og kroppen min, problemet er hvordan menn reagerer på den. De glaner hele tiden, også når kjærestene og konene deres er der. Og da blir de sure på meg, fordi de mener at jeg frister mennene deres. Men jeg kan jo ikke kle meg i burka heller, bare fordi de ikke klarer å holde øynene for seg selv?

I dag sto jeg sammen med en venninne og mannen hennes og så på 17. mai-toget. Merket flere ganger at mannen hennes smugkikket ned i utringningen min. Plutselig begynte han å stå urolig og bøyd i ryggen, og da jeg kikket på ham så jeg jo helt tydelig at han hadde stå. Venninnen min så det også, og nå er hun dritsur på meg. Skal jeg liksom aldri få pynte meg, jeg da? Det er faktisk ikke min feil at jeg er pen og har en sexy kropp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øhh,enten er dette et tulleinnlegg,eller så er du passe blåst.

Skrevet

Æsj. For en gris. Drit i om hun er sur på deg. Si at hun får ta kontakt når hun har skjerpet seg litt.

Skrevet

Hehe virker som du er veldig selvopptatt som legger merke til alt dette.

Skrevet

Spesielt å titte etter om menn får stå av å se på deg. Tror dette fantastiske utseende ditt har gått deg litt til hodet=)

Skrevet

Jeg har akkurat samme problemet! Er seriøst den deiligste dama jeg vet om, kan ikke alle andre bare godta det og glede seg på mine vegne? Ikke min feil at andre sliter med celluliter, hengepupper, brune øyne og store rumper...

Skrevet

Garantert tulleinnlegg, ingen er så dumme.

Skrevet

Selvsagt merker jeg deet når andre kvinner sier rett ut at de mener at jeg frister mennene deres med vilje! Og de er ikke akkurat diskrete når de glaner, mange av dem, så er vanskelig ikke å legge merke til. Er ikke så vanskelig å se at en mann har stå i trang dressbukse heller. var helt tydelig da jeg så på ham.

HI

Skrevet

Er det så plagsomt å være blant vanlige dødelige, reis heller til et sted der alle er pene. For eksempel Hollywood, eller bli venninne med Petter Stordalens kone.

Skrevet

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!

Skikkelig lættis problem

Skrevet

Jeg er helt vanlig jente og gutta ser på meg og. virker som de glor på alt i skjørt så jeg ville ikke hengt meg så oppi det var jeg deg.

Skrevet

Det er akkurat det jeg mener, godt at noen forstår meg! Jeg har vært heldig med kropp og utseende, og jeg har ikke lyst til å pakke meg inn og gjøre meg styggere enn jeg er bare fordi andre har vært mindre heldige. Jeg har dessuten ikke barn, slik som mange av venninnene mine. De burde jo vite at de ville forandre seg til det verre etter at de fikk barn, og det kan de ikke akkurat gi meg skylden for!

HI

Skrevet

Jeg har samme problemet, hi. Masse venninner som var sjalu på meg, lot aldri mannen kjøre meg hjem og slike ting. Sa til slutt rett ut at det er de som er problemet, ikke jeg. De får fikse seg litt, passe vekten og prøve å se litt freshe ut. Hvis ikke er det klart at mannen ser på andre. Og det er uansett ikke mitt problem at mennene deres mangler folkeskikk!

Skrevet

Sjønner deg godt. Høres kjipt ut.

Skrevet

Hvorfor henger du på dib, om du ikke har barn?

Er du stemor, gravid, eller prøver?

Skrevet

Er ikke prøver enda, men blir det snart.

HI

Skrevet

Jeg har det på samme måte, noen ganger er jeg redd for å pynte meg. Liker ikke all oppmerksomheten jeg får for utseende. Liker at folk liker meg for den jeg er.

Skrevet

En forandrer seg ikke til det verre bare man får barn. Puppe mine var uendret, magen var uendret, fikk aldri et strekk merke, hadde noen cellulitter fra før, men ble ikke flere eller verre etter jeg fikk barn.

Når jeg passerte 30 begynte forfallet, eller litt oppi trettiåra. Og etter det svangerska jeg hadde sist, da snakker vi forfall. Grøss og gru.

Mannen min driver ikke å ser på andre damer på ufin måte, med ståpikk i buksa, av den grunn. Hørest helt villt ut!

Skrevet

Er vel ikke noen hemmelighet at mange kvinner forandrer seg til det verre rent fysisk når de får barn. Virker som om store kroppslige forandringer heller er regelen enn unntaket. Selv forandret jeg meg ikke, og opplevde det nesten som ekkelt overfor venninner som slet med ekstra kilo og tomme pupper etter avangerskap og amming (og det var deres ord at de slet med det, ikke mine. Men selvsagt så man at de var forandret).

Skrevet

Det er bare å lese alle innleggene her om hengepupper, silikon og bukplastikk, så skjønner man at en del forandrer seg ganske mye, jo!

Skrevet

Jeg endret kropp etter jeg fikk barn, men ikke pga svangerskap og fødsel, men fordi jeg ikke klarte å la kjøleskapet være i fred når jeg var hjemme hele dagen. Og har en følelse av at mange er som meg der. (også uten å tenke over det)

Skrevet

Får ikke hengepupper av å småspise, vel?

Skrevet

Fikk hengepupper av å gå fort opp i vekt, for så å slanke meg hurtig ikke av å amme. Fikk større pupper etter amming.

Skrevet

Men tror mange av de som syns de har hengepupper evt. mage ikke er de som har de største problemene, men de som er mest opphengt i det.

Skrevet

Jeg gikk fort ned alle gravid-kiloene, men puppene var vrengte sokker etter ammingen. Hadde blitt skikkelig lei meg dersom mannen min sikla ned i utrigningen på ei barmfager venninne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...