Gå til innhold

Fødebag - har dere pakket den?


Lise*

Anbefalte innlegg

Har noen av dere pakket fødebaggen ennå?

Jeg har kjøpt inn ny bag, men har ikke pakket den. Hva er det dere kommer til å pakke med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er litt tidlig ennå :-) Tenker jeg skal ha den klar om 3-4 uker. Jeg skal ta med en behagelig bukse, en cardigan, amme-bh, t-skjorter/ singlet, deo, sminke (orker ikke se helt grusom ut på avis-bildene....), tøfler, snack a jacks, vannflaske, hentesett. Sikkert mer som jeg har glemt nå. Bok skal jeg ikke ha med, forrige gang klarte jeg ikke konsentrere meg i det hele tatt siden jeg var konstant utslitt og helt fjern :-) Trenger jeg noe, fikser min kjære samboer det uansett,, så inge krise :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Nei, jeg har ikke pakket enda.....men om ett par uker skal den stå klar.

Jeg skal ta med toalettsaker, sminke og egen shampo. Ellers håper jeg å komme rett i olabuksa, så den skal med. Men tar med ei gravidbukse og ei amme t-skjorte og en cardigan. Jeg vil ha morgenkåpe og hentesett til babyen. Ammeinnlegg i ull og silke skal med, for jeg håper å unngå brystbetennelse denne gangen. Syns de i papir blir kalde og det sitter igjen papirlo på puppen hvis det lekker...

 

Bilsete og pledd kommer Pappa med. Han ordner nok med det jeg glemmer, og kanskje har han alt pakket sin egen bag, for denne Pappaen er veldig ivrig og spent nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke pakket ennå, nei, men har rimelig god kontroll på hva som skal være med;-)

Myk mammabukse type treningsbukse

2-3 t-skjorter

Jakke

Sokker og et par slipperser

Store bomullstruser - hater nettingtrusene man får

Myke bind

Toalettsaker, særlig håndkrem, hårbørste og hårstrikk.

Passe mye snop - jeg får ulvehunger etter fødsel! Satser på å få tak i farris, eplejuice og frukt underveis

En liten, lett bok (orker ikke å lese bøker som veier mye når jeg ligger i senga, og jeg trenger lesestoff!)

Mobillader

En body og nattdrakt eller to til mini:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett før eksamen vart eg heilt manisk og va sikker på eg skulle føde tidlig, he he. So då pakka eg sykehusbagen for å roa nervene, men eg har inge oversikt over kva eg putta i bagen, he he. Tenkte å gå gjennom den og pakke den i juli. Nokre uker før termin ;-) Eg kjem nok til å bruke pakkelista som ligg på forumet "3. trimester", eller noko i den duren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vente en måne til, då har æ 4 uker igjen. så skal d pakkes! hadde en lang fødtsel sist og får nok en litt lang denne gangen også, så om fødtsel sku starte ailt førr tidlig så har æ goo tid å pakke rett før uansett ;)

 

Pakkeliste:

speilreflekskameraet + ladder

mobil (selfølgelig) + ladder

2 joggebukser

2 topper

2-3 skift undertøy

morgenkåpe (must på hotellrommet)

toalettsaker+sminke

bind

babyklær: 3 bodyer,3 strømpebukser/sokker, 3 bukser, 3 nattdrakter, 1 hentesett og tynnhue.

grocks

penger

en liten spennanes pakke fra lillesøster til storebror :)

 

Og d æ har glømt tar min kjære med..

 

e

og d æ glømme får æ samboer tel å ta med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...