Vimse + gullene Skrevet 17. mai 2010 #1 Skrevet 17. mai 2010 I morgen starter første permisjons-hverdag for meg. Hvordan bruker dere dagene? blir vel ikke de store krumspringene for meg, føler meg litt lite mobil..
Hybelkanina Skrevet 17. mai 2010 #3 Skrevet 17. mai 2010 Jeg har også første permisjonsdag i morgen og lurer på det samme. Er redd jeg skal bli fryktelig rastløs den siste tiden..... Har hamstret bøker og håper på bra vær så jeg kan sitte ute og lese, og har spart vindusvasken til permisjonsstart - så har jeg fylt noen timer der ihvertfall )
mamman til Fillip Skrevet 17. mai 2010 #4 Skrevet 17. mai 2010 lurer å litt på det samme, grenser for hvor mye man kan vaske å... vi får krysse fingrene for fint vær:) har å første dag i morra forsåvidt:)
kamillepersille(78) Skrevet 17. mai 2010 #5 Skrevet 17. mai 2010 Sover lenge, går tur med hunden, svømmer, leser bøker, "redebygget" litt hjemme, skrive mails, ringe rundt, inne på "barn i magen" så og si hver dag i motsetning til resten av graviditeten.. Ja, og så bruker jeg tiden på å bli utalmodig og fødeklar, hvilket jeg nå (2 uker før termin) også har blitt..Og sselvfølgelig å syte litt til min stakkars kjæreste om at "nå må junior snart komme" " vil ha baby nå, orker ikke vente mer"..Det har han hørt om de siste 3 dager og kommer til å høre om hver dag til lillemann kommer ut...
Vimse + gullene Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. mai 2010 hm, jeg og min kjære har fått unna både vindu og annen vask i langhelgen. får dille, handle og lese litt. Kanskje går tiden fort? Alle sier jo at man må slappe av, sove mens man kan og nyte stillheten..
vimsa .-) på overtid Skrevet 18. mai 2010 #7 Skrevet 18. mai 2010 de siste tre ukene før fødselen, da har jeg og unga på fem og på to ferie. (ikke gubben dessverre) så da skal jeg prøve å være en god mamma, trass i slitent bekken og stooor tung mage, og prøve å lage en god sommerferie for meg og barna mine!!! blir nok mange turer på lekeplasser osv...
ingo9 Skrevet 18. mai 2010 #8 Skrevet 18. mai 2010 nyter tiden til å slippe å tenke på jobb i det hele tatt. Og syr sengeteppe til lille prinsessa og tantebarn...litt tungt når jeg må krabbe rundt på gulvet, men det får tiden til å gå....men nå har de jo meldt så fint og varmt vær at jeg skal nyte dager i parken og prøve å slikke litt sol såj eg ser litt frisk ut på bilder etter fødselen.....
Bea80 & Gullgutten Skrevet 19. mai 2010 #9 Skrevet 19. mai 2010 Det varierer mellom å kjede seg å strikke/hekle, gå på kafe, rydde hus, gjøre i stand babyting, spise, spise og sole meg i det flotte været:)
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 19. mai 2010 #10 Skrevet 19. mai 2010 Jeg får ikke akkurat noen permisjons-tid(fordi jeg får engangsstønad siden jeg bare er hjemmeværende for øyeblikket), men de siste 3 ukene skal gå til å kose meg med sønnen vår på 1,5 år, vaske og rydde..Prøve å slappe av..Og prøve å fullføre en strikkedress jeg lager til snuppa i magen... Er dog spent på hvor mye jeg får av de siste ukene der.. Sist fikk jeg 1/2 uke av de ..
maria isabell Skrevet 19. mai 2010 #11 Skrevet 19. mai 2010 alt en ikke får tid til ellers:) kose seg med en tur, treffe venninner,strikke,fotoalbum,sove,vaske hus, siste forberedelser til babyen...osv... mye å gjøre, kos deg:) det viktigeste er å samle krefter til fødselen og få mest mulig søvn:)
silkeføre Skrevet 19. mai 2010 #12 Skrevet 19. mai 2010 Hovedmålet mitt er å få oppdatert meg på foto-fronten, dvs få fremkalt bilder og få de inn i album. Ligger noen år på etterskudd på det området, hadde vært greit å være ajour når lillesøster melder sin ankomst. Blir vel lite tid til sånt fremover.
God gammel aargang - født Skrevet 19. mai 2010 #13 Skrevet 19. mai 2010 Blir sliten bare av å lese alt dere har tenkt å få gjort, jeg... Jeg sover lenge og leverer to-åringen i barnehagen etter frokost. Deretter koser jeg meg Litt internett, leser, legger puslespill, sitter i solveggen - rett og slett nyter tiden. Et kafébesøk i ny og ne. Husvask o.l. får samboer ta seg av. Samboer henter også to-åringen på vei hjem fra jobb, og er lysten der lager jeg middag til de kommer hjem. Lat? Ja, hvorfor ikke. Det blir snart nok min tur igjen. :-)
memather Skrevet 19. mai 2010 #14 Skrevet 19. mai 2010 Jeg har ikke permisjon, jeg... For her er det eksamenenstid på høgskolen, og tida går med til å lese/skrive hjemmeoppgave/ordne til babyen/vaske/stelle og ta en pust i bakken... Huff, dette er slitsomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå