Gå til innhold

Svangerskapsforgiftning..noen med erfaring??


Mally

Anbefalte innlegg

Har skikkelig hovne føtter,og har lest at så lenge man ikke har det når man våkner så er alt helt normalt, men i mitt tilfelle er de kanskje enda mer hovne når jeg våkner opp?! kan dette vere tegn på svangerskapsforgiftning? sist jeg var hos jordmor (4 uker siden) hadde jeg for mye proteiner i urinen, men blodtrykket var normalt..bør jeg gå til lege og sjekke? skal ikke til jordmor før om 2 uker..er nå i uke 35..pluss at jeg har hatt noen dager med enorme smerter øverst i mageregionen, men var plaget med dette for et års tid siden uten at jeg var gravid, så har bare tenkt at det er disse smertene som nå har komt igjen...men kan dette vere noe annet..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg ville tatt meg en tur til legen - sjekke blodtrykk o.l. godt for den siste tiden, å være trygg på situasjonen. lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær spesielt obs på hodeverk. (pannehodeverk) det+ høgt bt + protein i urin og hevelse. Ta ein tur til lege for å vere på sikre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen idag pga utslett og svangerskapskløe + forhøyde verider av hvite blodlegemer. Han kommenterte at om jeg fikk smerter øverst i magen, skulle jeg ikke nøle med å ringe.

 

Så ring du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...