Gå til innhold

Ble sjekket opp på høylys dag i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørtes bra ut den setningen:p

Gikk sammen med min datter i barnehagetoget, og går forbi en kjempekjekk mann. Ser på hverandre tre sekunder og smiler høflig. Så stopper vi ved kirken, og de som skal inn går av toget. Går så tilbake og da kommer mannen inn i toget og bare begynner å snakke. Han virket veldig koselig, og da jeg skulle hoppe ut for å møte foreldre så spurte han om nr mitt.

Sa nei, siden jeg ikke har for vane å gi det ut. Så han gav meg hans og sa jeg måtte tenke på det, og så sende en sms om jeg ville.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Trodde det var bare sånn som skjedde på film:)

Så nå må du finne navn og google det og sjekke at han ikke er den hysteriske sjekkeren som lå på skravle her for en stund siden:)

Skrevet

Den som intet våger, intet vinner.

Husk at de færreste finner hverandre ute på by`n, så hvorfor ikke?? :)

Skrevet

Oj, så kjekt da!:) Send han en sms!:) Høres ut som den drømmesituasjonen....:))

Skrevet

Kult!

Send ham en melding :)

Skrevet

Ja ikke sant. Jeg kjente at rødfargen kom krypende da han bare smøg seg inn i toget. Fikk meldig fra en venninne (mor til et annet barn i barnehagen som også gikk i toget og så når han kom) og lurte på hva i all verden som skjedde.

Har googlet, og finner ikke noe. Kun hvor han jobber. Ingen fb eller noe som helst snusk.

hi

Skrevet

Send ham en melding nå da, og oppdater oss:-D

Hilsen hun som ikke har noe liv.

Skrevet

Fyren var ganske frekk; sjekke opp ei mor i barnehagetoget. Sjansen er stor for at de som går der er gift eller samboer. Han vet nok godt hvor good looking han er.

Skrevet

Noen går av toget, han kommer inn i toget... Forvirret, er dette er reellt tog, for man går vel ikke av en rekke med mennesker, men ut av...?

Skrevet

Joda, kanskje frekt. Kanskje han bare har stor selvtillit. Han virket ikke som en "se på meg" type, men skinnet kan bedra. Han spurte ikke etter mitt nr før han visste at jeg ikke var sammen med bf og bodde alene.

hi

Skrevet

Det var et reelt 17.maitog:-) Vi sier går av toget, selv om det rette ville vært å si: Noen gikk ut av. Det å kutt "ut" er vanlig her, og det skal vel være enkelt for den normale nordmann å skjønne hva som menes ut fra konteksten.

hi

Skrevet

Rimelig enkelt å forstå ja. Var ironisk, da det så ganske teit ut:-)

Skrevet

Helt alvorlig. Ta deg sammen kvinne!

Send fyren en sms!

En kjekk mann, frempå, hyggelig, og som er tøff nok til å gjøre noe sånt? DO IT!

- Eller gi meg nr!

Skrevet

Hehe, ja ikke sant.

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...