Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt gul på farge? Er da ikke noe annet enn den som er skikkelig seigt? sorry beskrivelse:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan være "vanlig utflod", men den har en tendens til å være litt sånn i graviditeten. Har utflod til vanlig, men nå er de liksom litt seigere.....

Herlig samtale. hehe.

Skrevet

ja,sånn er d å være gravid.masse rare og ekkle spørsmål:-) men tror de fleste tåler d:-)

har hatt utflod,men ikke seigt.dette var skikkelig seigt om jeg skal få si d.burde jo husket fra forrige svangerskap,men man glemmer så altfor fort!!!!!

Skrevet

det kan være slimproppen ja. eller bare vanlig utflod. hvis den ser annerledes ut en den pleier, pluss kansje litt ekstra vil jeg tro det er slimproppen. Min var så seig at det hang fast i doskåla...hahaha, øøøø, så ekkelt det var. Ble jo helt paff :P

Skrevet

hahaha....håper denne slimproppen min kommer snart...er skikkelig nysgjerrig på hvordan den er.....henger fast i doskålen ja, hahaha, herlig....mye festlige jeg ikke visste om graviditeten før jeg ble gravid!!!

Skrevet

fantastisk samtale! hehe! noen sej den e litt gulbrun og ganske stor slimklomp. Men egentlig ane æ ikkje, førr min ane æ ikkje kor blei av når æ va gravid sist. Merka ingenting tel den! Egnetlig heilt greit, førr då hadde æ sikkert blitt sinnsyyykt utolmodig og førventa at fødtseln sku starte ASAP :) Vannet mett gikk 3 daga etter termin og 24 tima seinar fikk vi en deilig gutt! :)

Skrevet

Ja. Mitt var mer enn ved vanlig utflod men seigere. Skjønte ikke at det var den liksom. Men så kom jo førsteman 10 dager før tiden da så var ikke helt forberedt. Men husker eg tenkte det var litt overdrevent. :-) Annbefaler truseinnlegg på slutten. Da er det lettere å få med seg farge og slikt. :-) Mange fine "problemer" en ikke trodde en kom til å ha før en sitter der med magen.... Hehe.

Skrevet

Også må jeg føye til at det ikke er slik at proppen kommer og så er man klar til å springe til sykehuset. Den kan gå lang tid i forveien. Uker tilogmed. Men den er med på å gi en peikepinn på at noe er i endring.

Skrevet

Slenger meg på her, rett og slett fordi jeg tror slimproppen kom istad! Det er nødt til å være den(har aldri hatt noe lignende før), men er litt usikker i og med at jeg er i uke 33 bare! Har hørt at den kan komme lenge før, men guri nå ble det litt spennende her og tanker om at fødselen skjer snart og ikke i neste liv begynner å komme. Var hos legen i dag også, og han ligger med hodet godt festet i bekkenet. Hadde vært skikkelig typisk om jeg kommer til å gå skikkelig på overtid nå som jeg har så trua :-)

Skrevet

Herlig tema! Gliiiiis :D Jeg drømte faktisk om slimproppen i natt!! Jeg var på do og tørket meg, da var det blod på papiret, samt slimproppen. Den var på størrelse med en halv tampong og var geleaktig og gjennomsiktig med et hvitt "lokk" oppå (som en liten sopphatt). Heheheeee... Plopp plopp ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...