gravid_m_lille_noah<3 Skrevet 17. mai 2010 #1 Skrevet 17. mai 2010 Har hatt ganske så vonde ryggsmerter i korsrygg siden kl.1 i dag.... Kjennes som noe trykker kraftig i ryggen + har vondt. Er begynt på min 38 uke i dag. Min forrige fødsel begynte slik i uke 36+0. Noen som tror det er noe på gang eller?
millie+2klumper Skrevet 17. mai 2010 #4 Skrevet 17. mai 2010 Det kan da vel være? Men er vel ingen her som vet. det vet du vel best selv.. Lykke til:)
Eskimo-07,eskimo mai-10 Skrevet 17. mai 2010 #5 Skrevet 17. mai 2010 Jeg har gått med takvise smerter i rygg og mage i dagevis uten at det har tatt seg opp til noen fødsel. Men håper jo at det er et tegn på at det nærmer seg, er 39+1 i dag. Har også fått gang på magen de siste dagene, ikke diare - men heller ikke lagt ifra. En del sier at det også er et tegn på at ting nærmer seg. Men du vet best om det er fødselen som er på gang eller ikke....... ingen kan desverre svare deg på det her...... Og jeg har ikke erfaring, siden den forrige fødselen min startet med vannavgang og endte opp med igangsetting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå