Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 17. mai 2010 #2 Skrevet 17. mai 2010 Synes akkurat det samme som om barne-missekonkurransene i USA, fullstendig usmakelig.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #4 Skrevet 17. mai 2010 Fy f#%*. Dette må være det mest usmakelige jeg noen gang har sett.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #5 Skrevet 17. mai 2010 Jentene var jo kjempeflinke da, men hvorfor skal de kles opp som voksne???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå