Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 17. mai 2010 #1 Skrevet 17. mai 2010 Vi gikk i tog,spiste is og gikk hjem etterpå og var hjemme helt for oss selv i hele ettmiddag!! Litt godt og litt kjedelig var det men..Hoppet over aktivitetene som var her..ungene er ikke så gamle heller da,4 og 2 år så de gikk vel ikke glipp av noe..
Supermamm Skrevet 17. mai 2010 #2 Skrevet 17. mai 2010 Vi har også tatt det helt med ro i år. Barna våre er like gamle som dine. Så på toget på tv og spiste middag hos svigerfar etterpå. Han er alene så det var veldig rolig, men hyggelig:)
Tommage♀♂ Skrevet 17. mai 2010 #3 Skrevet 17. mai 2010 Tar det piano hvert år vi. Blir vel strammere tidskjema når ungene blir eldre, men nå nyter vi å ta det med ro=) Gikk i barnetoget, og derfra strake veien til bakeriet hvor barne fikk først en soft is, deretter en sabeltann-is. Da var i grunn begge storfornøyde, så gik vi litt rundt i sentrum, kjøpte en gassballong og en kjærlighet, og hjem til mamma og pappa. Her slappet vi av, spiste lapskaus, slapet enda er av, og gikk ned og så folketoget. Da det var over ruslet vi hjem. Deilig! Verste er at jeg er helt i koma, mens minsten turner rundt i senga si, hehe;) De er 3 og 4.
neekap Skrevet 17. mai 2010 #4 Skrevet 17. mai 2010 Stille og rolig ja ) Har tilbrakt de siste dagene hos mine foreldre på bygda. Sett på toget på tv idag, spist deilig spekemat, sammen med min søster og familie )
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. mai 2010 #5 Skrevet 17. mai 2010 Stillere enn dette får man det vel knapt: En unge hos bestemoren, de to andre hos mamman sin, gubben i sofan og jeg med hjemmeexamen forran pc'n. Så vi har vært ute med bikjepelsen ettpar ganger, heist flagg, sett to timer på tv og ellers ingenting. Jo vi har spist litt da =) Håper alle har hatt en flott feiring, uansett hvordan den foregikk! Mvh
Vilja<3 Skrevet 17. mai 2010 #6 Skrevet 17. mai 2010 Hatt en rolig feiring vi også. Gikk i barnetog med barna. Dro deretter hjem å koste oss hjemme noen timer. Så på borgertog senere på dagen, der eldste gikk med turngruppen. Var en tur oppom skolen der det var leker, salg av kaker osv. Men det regnet i år og minsten maste bare om at han ville hjem:) Så vi kjøpte oss grillspyd, softis og heliumballong og dro hjem, krøllet oss under teppet i sofaen.
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 17. mai 2010 #7 Skrevet 17. mai 2010 Synes dere gjorde mye jeg, stille og rolig. Vi har vært bare hjemme vi, etter barnetog og en kjapp sesjon på skolen (det var for kaldt til langt opphold)
lille sprelle Skrevet 18. mai 2010 #8 Skrevet 18. mai 2010 vi gjorde ikke noe som helst vi. så ikke tog eller noe heller. Neste år blir det nok andre boller for da skjønner hun mer hva som foregår (vi heiste riktignok flagget og sang nasjonalsangen på tunet og fortalte at det var Norge sin bursdag)
....mammatilto... :))) Skrevet 18. mai 2010 #9 Skrevet 18. mai 2010 Vi tok det også med ro. Dro til byen og såg på barnetoget,ruslet litt i byen så dro vi hjem og spiste pølser. Senere var vi på middag hos svigers der det ble servert god mat,is,kaker og kaffe. Dro hjem på kvelden,så fikk vi besøk av svoger og da laget vi litt mere god mat. Jenta vår er 2,5 men hun skjønte litt,for dette har dem øvd på i bhg..hun vifta med flagget og sa hippurra og kosa seg
Gjest Skrevet 18. mai 2010 #10 Skrevet 18. mai 2010 har var småen trøtt, så vi la han til å sove 30min før toget skulle begynne og gå. Litt etter la vi oss nedpå sjølv, og jammen sov vi ikkje fram til heile toget var over. Så når vi vakna igjen gikk vi ut og kjøpte pølser og kake, i lag med resten av 17.mai folket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå