Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #26 Skrevet 18. mai 2010 stå på du,jeg venter mitt 7 barn å vi gleder oss kjempe masse jeg å barna samboeren min stakk i fra meg da sånn plutselig for han ikke orket mer av familie liv...da var jeg allerede 6 mnd på vei men,skal jammen meg klare meg likevel....
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #27 Skrevet 18. mai 2010 Det virker jo som du/dere tenker nøye gjennom dette. Føler dere at dere har tid og ressurser, so go for it! Jeg ønsket meg 4, men vi har stoppet på 3. Jeg føler at vi har mer enn nok med å følge opp de 3 vi har, både når det gjelder skole, barnehage og fritidsaktiviteter. I tillegg til jobb. utfra det du skriver, så jobber du kanskje ikke? (siden 5 -åringen bare går i barnehage 2 dager i uka). Det er jo en viss forskjell å følge opp barn og hjem hvis man ikke jobber kontra det å følge opp barn med full jobb i tillegg:)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #28 Skrevet 18. mai 2010 Jeg er i full jobb. Men jobber dagtid (hjemmekontor) to dager i uka og ellers senvakter og helger. Jeg har en fleksibel jobb, og jobber når det passer meg/familielivet. Ja det er travelt, legger ikke skjul på det. Det er travelt å følge opp skole og fritidssysler. Og jeg er nøyen med at alle barn skal følges like godt opp, det er viktig. Ja, skal, skal ikke? Egentlig ville jeg hatt mine to siste tett, men nå blir det iallefall to år mellom de. Ja, jeg tror nok vi heller mest mot skal jeg. Helledussan!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #29 Skrevet 18. mai 2010 Oi, ja det må man si. Hyggelig type Har han kontakt med deg nå? og med barna? Selvfølgelig klarer du deg. Stå på. Tøff er du
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #30 Skrevet 18. mai 2010 Jeg mener at det er opp til hver enkel om hvor mange barn de vil ha. Men de skal kunne følge de opp med skole,aktiviteter mm. Og de skal forsørge de selv, ikke på trygd. Jeg synes også at alle barn bør kunne få noe ekstra, ikke bare akkurat hva de trenger. De må kunne få leker, nye klær mm. Bli med på shopping, kino med venner. Familieferier bør man også ha. Ikke akkraut leve fra hånd til munn. Min mening hvertfall. Venter selv nr 4. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #32 Skrevet 18. mai 2010 Jeg ønsker meg mange barn fordi jeg er vokst opp uten søsken og ønsket meg mange. Det var tomt og sårt og jeg var veldig misunnelig på dem som var i en stor søskenflokk og ønsker meg den dag i dag flere søsken. Når mine foreldre dør så har jeg ingen å gå til. Da er det godt å ha en stor familie med mange barn. Jeg synes det er forferdelig egoistisk å bare få ett barn med mindre det er medisinske eller andre gode grunner for å ikke få flere.
Gjest Skrevet 18. mai 2010 #33 Skrevet 18. mai 2010 Hvis dere har plass i både hus og bil, og i tillegg har økonomi og ork til det nå og fremover synes jeg ikke det er galskap. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå