LittLykkelig Skrevet 17. mai 2010 #2 Skrevet 17. mai 2010 Hehe.. Prøvde det samme for en uke siden. Synes det lukta så forferdelig (luktesansen er sterkere) at jeg heller vil gå rundt å være likblek. Det er jo dette med parabener osv, så selvbruning er vel ikke helt bra kanskje. Men om du mente vanlig brunkrem så vet jeg ikke. Sikkert ikke så ille.
mizza84 Skrevet 17. mai 2010 #3 Skrevet 17. mai 2010 Kan ikke tenke meg at vanlig brunkrem er farlig, men om du er i tvil kan du jo kjøpe deg mineal make up.. Får jo både flytene og i pudderform.. Jeg vil anbefale Id pudder eventuelt, den er kjempebra:)
fresh Skrevet 17. mai 2010 #4 Skrevet 17. mai 2010 ja du kan bruke brunkrem men tenker du på foundation, eller brunkrem til kroppen? Begge deler skal hvertfall være greit
happyskvett Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2010 tenkte på brunkrem til kroppen :-) fondation bruker jeg allerede :-) blek som et lik hehehe takk for svar dere, nå skal krppen smøres og bli litt brunere, føles freshere ut da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå