Gå til innhold

Jippi!! Da har jeg født:)..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte natt til termindatoen i går 16 Mai..våknet kl 02 av noen syke ryggsmerter,tenkte dette går fort,men da vi kom inn på sykehuset var det kun 2 cm åpning,what tenkte jeg hva skjer????

Er 3 gangs og har kommet inn me 6 cm åpning med begge 2 og forsto fint lite hvorfor jeg hadde så vondt..

Ble værende på føden og riene dabbet etter hvert av,men ryggsmerten var intens..

Lege ble tilkallet og hun tok vannet ( da var kl 08) fort og satt elektrode på hode til barnet pga hjertelyden datt vekk og sank hele tiden..og det var så mye vann at lege og jordmor var sjokket,det lettet på trykket i ryggen me en gang og kroppen begynte å produsere rier som virket..kl 10 hadde jeg 5 cm åpning,ville ha epidural da jeg såg at dette blir den lengste fødselen jeg har hatt og det me nr 3!!!! skuffet.....men det ble ikke tid til epidural for 20 min etterpå hadde jeg pressrier og etter 4 press var han ute:) stor flott gutt på 4240 gr og 52 cm lang:)

Så her sitter jeg på sykehuset og tenker på di 2 andre barna hjemme som koser seg og går i tog og at mamma ikke er og ser på..men vi kan ikke kontrollere alt her i verden...

Men jeg reiser hjem senere i dag,gleder meg til det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis med den flotte gutten :-) Høres ut som en grei fødsel til tross for en litt treg start! Kos dere med det nye tilskuddet til familien :-)

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten! Klem

Skrevet

gratulerer så mye. koselig at du får reise hjem senere i dag :)

Skrevet

Gratulerer så mye :-) Kos deg med det lille nurket :-)

Hörtes jo ut som en allright födsel, når alt kom til alt! Rart at det sjeldent blir slik en forventer...

Skrevet

gratulerer med prinsen:) du får trøste deg med at det er denne ene gangen du føder dagen før 17.mai;) opplevde selv at mamma var på sykehus med nyfødt baby 1 gang en 17.mai, og det gikk jo, selv om det var litt kjipt der og da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...