Elefanten Skrukkeskinn Skrevet 17. mai 2010 #1 Skrevet 17. mai 2010 Ordner og fikser, og klarer ikke stoppe! Flere som har det slik?
smaily Skrevet 17. mai 2010 #2 Skrevet 17. mai 2010 Hehe så deilig da )) Er i uke 40 jeg også , men kan ikke si jg har den energien som du har.. men prøver jo så godt jeg kan da hehe... Blir rastløs å ikke gjøre noe å så bedre å gjøre litt da )) Når har du termin da???
2010 Mammaen Skrevet 17. mai 2010 #4 Skrevet 17. mai 2010 Er 40+2 i dag, og har ryddet jevnt og trutt de siste ukene, men har ikke noe mer energi/ryddekick nå. Heller roet seg litt ned, men det ser ikke direkte bombet ut her heller da :-)
mammantilT&I Skrevet 17. mai 2010 #5 Skrevet 17. mai 2010 har termin idag og fikk nettopp en raptus der jeg bretta et stativ med klær, hang opp en maskin, tørka støv i alle rom og tørrmoppa gulvene i stue og kjøkken... det er lenge siden jeg orka å gjøre det på samme dag.. he he.. sitter nå i sofaen med en saftis og håper at mensmurringene jeg kjenner idag vil går over til rier etterhvert.. sier de ikke at man gjerne får en sånn energi rett før fødsel??? la oss håpe det stemmer;)
Elefanten Skrukkeskinn Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. mai 2010 He he, ja, det var det jeg håpe litt på da! Ganske slapp idag igjen da, men har virkelig fåt gjort mye de siste dagene! Masse lykke til!
Elefanten Skrukkeskinn Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 17. mai 2010 Ja, har jo ikke orket mye før denne energien kom, og er litt sliten igjen etter i dag. Terminen er 23. mai! Og du?
Elefanten Skrukkeskinn Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 17. mai 2010 Huff da, men det er vel helt normalt, og fullstendig forståelig!!
Elefanten Skrukkeskinn Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 17. mai 2010 Oj, 40+2, så spennende da! Da ar du vært flink over det gjevne da. Jeg har nemlig ikke orket noe den siste tiden, før disse siste dagene! Kanskje slik at jeg måtte få ferdig litt her, slik at jeg kan slappe av før fødsel! (Ikke så lenge siden vi flyttet hit, så var noen siste ting som ikke var i orden ennå. Men nå er vuggen på plass, soveskinn kjøpt, klær kjøpt og vasket og funnet fram, sykehusbag pakket og barnerom til eldste på plass, slik at han har etablert sitt nye rom før lillebaby kommer! )
En liten mamma Skrevet 18. mai 2010 #10 Skrevet 18. mai 2010 Jeg hadde termin igår, og de siste to ukene har jeg hatt ekstremt mye energi! Deilig, har fått gjort ting jeg har utsatt hele svangerskapet. Ryddet alle bodene, sortert og ryddet i for små klær til hele familien, ryddet vekk en haug med leker, vasket og styrt overalt. Så nå skinner det her! Forrige gang jeg var på barsel var min mor her med eldstejenta og vasket og gjorde det fint til jeg kom hjem -det trenger hun ikke denne gangen for nå er alt allerede gjort. Så jeg får hinte til henne om at fryseren trenger litt bakverk, det er omtrent det eneste jeg ikke har fått gjort!
Maiblomst2010 Skrevet 18. mai 2010 #11 Skrevet 18. mai 2010 Jepp, uke 40 og klarer ikke sitte stille.... Må finne på noe hele tiden, blir nesten stresset av å sitte rolig... Rydder, vasker, drar på besøk, handler... NOE må jeg gjøre... hehehe. Kommer jo til å være utslitt når poden kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå