Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli desperat.. bare dager igjen til termin.. og aner ikke hva babygutten skal hete. Liker veldig godt Lucas;) Men må ha et navn på A som passer sammen med det?? Ikke Alexander og Adrian, da storebrødrene heter det... Vær så snill å hjelp meg med noen forslag!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lucas er et nydelig navn!

Hmm.. Navn på A er jo litt vanskelig..

Andreas

Amandus

Amadeus

Amander

Arctander

Anton

Kommer ikke på flere ..

Skrevet

Syns ikke at lillebror MÅ hete noe på A kun fordi brødrene heter det. Adrian, Alexander og Lucas passer jo perfekt! Men må jeg valgt et navn på A ville det blitt Andreas. Det er også nydelig, men det negative er at det er veldig likt Adrian...

Mitt råd er at dere velger hvilket navn dere liker best, uten å tenke på hvilken bokstav det begynner på! :o)

Ellers passer jo også Adam bra.. Amadeus er også litt kult. Aron, Albert, Axel (litt likt Alex - kallenavnet til Alexander..), August, Anton..

Jeg stemmer helt klart for Lucas og Andreas!

Skrevet

Guttenavn på A jeg synes er fine er:

Abel

Aksel

Anton

Albert

Andreas

Skrevet

Navn på a er vanskelig ja! Føler jeg

må ha et navn på a når jeg har fire fra før som har et navn på a og et i tillegg. Vil helst ha Lucas, men må ha et nV som passer til.. Lucas Amadeus passer, men blir veldig volsomt synest jeg! De to jentene heter Andrine og Anniken;) men kaller Anniken for Sofie.. Da hun heter Anniken Sofie. Andreas er fint, ja, men veldig likt på Andrine! Uansett går det ikke med Lucas Andreas?? Blir for mye as.. Ønsker flere forslag..

Skrevet

Andre

Anders

Anton

Anthony

Are

Ari

Aron

Asle

Atle

August

Skrevet

Hva med ;

Alvin Mathias

Lucas Andre

Skrevet

Axel William

Alfred

amadeus(likar veldig godt)

Albert

August

Anders

Andreas

Andre

Are

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...