Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 33 uker på vei i mitt 2.svangerskap og har aldri vært plaget av bekkenløsning, så dette er ikke ment som klaging.. Bare lurer på om det er bekkenløsning jeg kjenner i blant når jeg har styrt på litt mye. Har fått det en 4-5-6 ganger kanskje og da har jeg kjent det i ca en - to dager. Litt vanskelig å forklare men det er vondt rett over venstre rumpeball, eller litt til venstre for halebeinet liksom. Kjennes ut som ryggvondt men langt nede. Jeg kjenner det ofte viss jeg f.eks har holdt på mye i hagen. Men noen ganger får jeg det også når jeg egentlig ikke har vært så veldig fysisk aktiv, men er sliten av mye jobbing f.eks. Er det logisk viss det er bekkenløsning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aldri blitt klok på åssen bekkenløsning er.. men jeg har den diagnosen i hvertfall..

Jeg kjenner det begynner i halebeinet og stråler ned i venstre beinet.. Noen dager klarer jeg ikke og gå i det hele tatt..

Men har begynt og gå til fysio (fått henvisning av legen min) så trener bekkenet 1gang i uka..Gikk på bassengtrening 1gang i uka før det ble slutt.. Hjelpet meg MASSE..

men det kan være isjasj,bekkenLÅSNING..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...