Gå til innhold

for en kjedelig dag, og mannen er på party!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter da her, 16 mai, gravid og alene! Ser på I dine sko som minner meg så sinnsykt om min søster og meg! Min søster er Maggi selvfølgelig :P

Likevel så er jeg litt furten! Meg og min mann ble invitert på fest sammen, men vi hadde avtalt for lenge siden at det ikke blir mer festen 16 mai, siden vi har unger og skal tidlig opp 17! Var selvfølgelig invitasjon på facebook, og jeg takket nei, siden vi hadde en avtale om det og fordi jeg er gravid! Likevel så skriver han at han kommer og forventer at det er greit for meg! Jeg sa det egentlig var teit av han, men da sier han bare at han må få være med HANS venner!! Han sier alltid det når han absolutt vil noe, men ellers er det våres venner! Ble ganske sur for det og sa at han får vente til dagen er der, men han burde ikke forvente seg at han fikk gå! Likevel gjorde han det! Jeg sa han kunne skaffe barnevakt, så kunne vi begge gå.. men det var helt uaktuelt, for vi måtte jo tenke på ungen og at vi skulle tidlig opp og greier! Ble bare mer irritert!

Jaja.. vil ikke være noe kjerring, så her sitter jeg alene og kjeder vettet av meg, ingen kan komme på besøk, for alle er ute å fester og drikker..

Han drikker heldigvis ikke, og han lover å komme tidlig hjem.. men jeg vet aldri med han! tullingen ;)

Ingen grunn til å sutre egentlig, men likevel.. hormonell og kjeder meg, så måtte jeg få det ut! kunmeg selv å takke :P Har ikke noe godt i skapet heller :P nei og nei!! hehe

Håper dere har en koselig kveld hvertfall :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:)

I går var det jeg som satt alene hjemme, mens min forlovede var ute på fest. Men jeg stortrives i eget selskap. Jeg leide meg en film og koste med på sofaen sammen med hunden og magen min;)

Men jeg skal si meg enig i at han var litt kjip mannen din som gjorde dette mot deg da.. Har jo like mye ansvar for ungen han også:)

Håper du har kost deg litt i kveld uansett da:)

Skrevet

Forstår deg, sambo her ville også ut i kveld, men vi skal tidligt opp og det blir uaktuelt og ha barnevakt i og med at det er 17 mai i morgen.

Etter snuppa kom til verden er det ingen drikking på 16 mai:P

er nå 16 mnd siden så ble ikke noe drikking på gubben i fjor heller:Phaha, iam evil:P Neida.... :P;)

Slik er det når man får barn;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...