Snartmamma10L2<3*har født* Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Er det bare snakk om igangsettelse rundt termin, helst etter? Eller kan man bli satt igang f.eks 2 uker før?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Man kan vel bli satt i gang før termin også, hvis man mener at mor ellers barns helse står i fare - evt. blir det keisersnitt hvis man vurderer at det er best.
minimimmi Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 kjenner ei som ble satt igang før termin fordi hun mista litt fostervann. Det må være en god grunn for at de gjør det slik som snøfilla sier.
mizza84 Skrevet 17. mai 2010 #4 Skrevet 17. mai 2010 Er det god nok grunn å bli satt igang litt før eller til termin, når man fødete fire dager før termin før og hadde VELDIG missfarget fostervann.. Grønneste ungen de hadde sett på lenge sa de når hun kom.. Jeg har time på sykehuset for samtale med de i juni.. Jeg beskymrer meg veldig for at dette skal skje med denne også.. Det kan jo være svert farlig om barne ligger for lenge i et slikt vann.. Noen som vet om det er bra nok grunn??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå