Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan det være bare bittelitt blod eller er det vanligvis masse?

Jeg var på do i stad og da jeg tørka meg fikk jeg blodspor på papiret. Jeg har ikke hatt blødning tidligere i svangerskapet og er 36+3 i dag. Vet jo ikke om det fortsetter siden jeg akkurat kom fra do hvor jeg oppdaget dette. Det kom 100% sikkert fra skjeden i allefall, ikke fra bak eller noe. Jeg sjekket sånn forsiktig og blodet kom der inne fra, ikke fra rift på utsiden eller noe. Men jeg har liksom ikke peiling på om det er tegningsblødning eller om det skal være mer da. Men har hørt at det ikke trenger å være så mye?

Gutten har forøvrig ligget sunket og festet siden jeg uke 31 i hvertfall. Så han er jo klar vil jeg tro......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet?

Har ikke blødd noe mer, eller kjent noe spesielt, men det kan kanskje ta litt tid fra eventuell tegningsblødning til det skjer noe?

Skrevet

Det kan sikkert variere vil jeg tro. Forrige gang begynte jeg först med tegningsbl. etter ca 8 cm åpning. Var mer enn blodspor da.

Men ville helt klart ringt föden og hört.

Skrevet

Takk for svar... Jeg skal til jordmor i morgen, så jeg nevner det for henne da.

Har lest litt rundt på nettet og diverse, og det ser ut som det kan variere veldig, men det står ofte nevnt på sider a la lommelegen etc at tegningsblødningen kan være sparsom. Det er vel mer riktig betegnelse enn blodspor. Er jo så vanskelig å forklare mengden, men sparsomt er jo en måte å si bittelite på... ;)

Kanskje jm sjekker åpning og slikt i morgen da, siden tegningsblødningen er et tegn på at fødsel er rett rundt hjørnet. Er klar jeg, så det får gjerne skje for min del :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...