Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Har ikke brukt krølltanga siden jul,så tenker det kanskje blir den i morgen ! Har ofte hestehale,og bruker rettetanga en del når jeg pynter meg.Hmm,ikke helt bestemt meg.. Se hva jeg vil i morgen tidlig
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Ok. Håper inderlig du sier ifra om hva du bestemte deg for. Hilsen "Bill.merk: Venter i spenning"
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 Hva med å lage krøller med rettetanga? Det skal jeg, hihi
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #5 Skrevet 16. mai 2010 Ville ikke retta det om du bor på østlandet, kommer til å være fuktig i luften så om du skal være en stund ute vil ikke det bli veldig pent etterhvert...
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #6 Skrevet 16. mai 2010 Jeg lurer på om jeg skal bruke bølgetang eller glattejernet :S hmmm
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #7 Skrevet 16. mai 2010 22:48 : Kanskje du burde farge håret? Rødt eller brunt, kanskje?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #8 Skrevet 16. mai 2010 æsj der ble jeg minnet på noe gitt. Hadde planer om å bruke rettetanga, men bor på østlandet så da blir nok det forjeves tid forran speilet... Jaja da blir det oppsatt hår i morgen da, håret mitt har nemlig veldig mye fall og har lett for å kruse seg i fuktig luft. Krusete hår i kombinasjon av tykt hår er ikke bra. Sau er nok det mest beskrivende ordet :-P
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #11 Skrevet 17. mai 2010 Jeg ville surret håret rundt noen vårruller, så har du automatisk medbragt mat også! ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå