Gå til innhold

Auuu.... jeg har vondt i "tanna"!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Altså, i det som en gang var en visdomstann, men som nå er trekt (lenge siden, så det har ikke noe sammenheng)

Føler at det er noe mellom kjøttet der tanna var, og neste tann på en måte. Har pussa, brukt tanntråd, pussa mer og enda mer tanntråd, men det er ikke noe der! Det gjør nå så vondt at det har gått opp i øret. SMERTE!!!! Hovent og rødt er det og.

Jeg har mista en plombe på ene sida, så jeg må tygge på den siden som det er vondt! :(

Masse smertestillende????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sett at det ikke er noe nedi hullet etter tanna? En bekjent av meg fant en halv peanøtt (*grøss*) nedi der flere mnd etter at hun hadde trukket tanna da skjønte hun hvorfor hun hadde hatt så vondt..

Skrevet

Og jeg fant også noe neddi hullet etter tanna sånn to-tre uker etterpå, så jeg ville nok fått det sjekka...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Æææ, creepy!!

Nei, altså, det er mange år siden jeg trakk den tanna, trooor det var før jeg fikk eldste, altså 6 år siden snart.

Jeg har hatt noe nedi der før, typ bitteliten smule som har irritert, men da har jeg fått den opp med tanntråd... Nå har det vært sånn i 3.-4 dager :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...