Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 hva syntes du om å gå ut på fest kvelden før 17 mai, når du har mann og barn hjemme?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Så lenge du har en mann hjemme, er det vel ikke noe problem? Ville no kommet tidlig hjem, siden 17 mai egentlig er barnas dag Jeg er selv hjemme idag, fordi mannen er ute! er vel det samme om du eller han er ute vel?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 Jeg gjør det ikke. Men hva andre gjør får dem avgjøre selv.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #4 Skrevet 16. mai 2010 Kommer an på hvilken type fest det er Russefest om du ikke er russ? Nei Fest med gode venner? Ja Harryfest med cowboy-utstyr? Tja, kanskje. Om det er mye sprit Karaoke-fest? NEI Vinfest? Ja Smuglerfest til Sverige? Nei Danskebåtenfest? Nei Seriøs ølkveld med To Fulle Menn? JA
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #5 Skrevet 16. mai 2010 Jeg vurderer det. Hvis pappa vil sitte barnevakt et par timer. Men det er fordi jeg vet faren til jenta mi skal ut og jeg vil snakke med han. Treffer han jo aldri ellers så.. Jeg syns det er rart at småbarnsforeldre går ut og FESTER 16 mai.. Skal jo tidlig opp og hvem vil vel være dårlig i formen 17?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #6 Skrevet 16. mai 2010 Hadde ikke orka det selv nei. Nok å ordne kvelden 16 mai, og dagen i morra starter tidlig og blir lang nok uten natterangel og fyllesjuke i hvertfall. 16mai er for russ og ungdom synes jeg, ikke for småbarnsforeldre som heller bør være i god form dagen etter.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #7 Skrevet 16. mai 2010 Det er det jo bare deg selv som kan avgjøre det:) Pappaen klarer nok fint å ta seg av barna sine, og de fleste med unger klarer vel å være nogenlunde oppegående 17 mai, selv om man har vært ute av huset en tur:)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #8 Skrevet 16. mai 2010 "16mai er for russ og ungdom synes jeg, ikke for småbarnsforeldre som heller bør være i god form dagen etter." Hihi! Det er så søtt med alle som skal fortelle hvilke dager som er for hvem og hva man kan gjøre på de respektive dagene. Jeg trodde alle dagene var for alle, jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå