Gå til innhold

småbarnsmor og ut på fest 16 mai??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva syntes du om å gå ut på fest kvelden før 17 mai, når du har mann og barn hjemme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du har en mann hjemme, er det vel ikke noe problem? Ville no kommet tidlig hjem, siden 17 mai egentlig er barnas dag :)

Jeg er selv hjemme idag, fordi mannen er ute! er vel det samme om du eller han er ute vel?

Skrevet

Jeg gjør det ikke. Men hva andre gjør får dem avgjøre selv.

Skrevet

Kommer an på hvilken type fest det er

Russefest om du ikke er russ? Nei

Fest med gode venner? Ja

Harryfest med cowboy-utstyr? Tja, kanskje. Om det er mye sprit

Karaoke-fest? NEI

Vinfest? Ja

Smuglerfest til Sverige? Nei

Danskebåtenfest? Nei

Seriøs ølkveld med To Fulle Menn? JA

Skrevet

Jeg vurderer det. Hvis pappa vil sitte barnevakt et par timer. Men det er fordi jeg vet faren til jenta mi skal ut og jeg vil snakke med han. Treffer han jo aldri ellers så..

Jeg syns det er rart at småbarnsforeldre går ut og FESTER 16 mai.. Skal jo tidlig opp og hvem vil vel være dårlig i formen 17?

Skrevet

Hadde ikke orka det selv nei. Nok å ordne kvelden 16 mai, og dagen i morra starter tidlig og blir lang nok uten natterangel og fyllesjuke i hvertfall. 16mai er for russ og ungdom synes jeg, ikke for småbarnsforeldre som heller bør være i god form dagen etter.

Skrevet

Det er det jo bare deg selv som kan avgjøre det:) Pappaen klarer nok fint å ta seg av barna sine, og de fleste med unger klarer vel å være nogenlunde oppegående 17 mai, selv om man har vært ute av huset en tur:)

Skrevet

"16mai er for russ og ungdom synes jeg, ikke for småbarnsforeldre som heller bør være i god form dagen etter."

Hihi! Det er så søtt med alle som skal fortelle hvilke dager som er for hvem og hva man kan gjøre på de respektive dagene. Jeg trodde alle dagene var for alle, jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...