1881 Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Har vært skikkelig uheldig i dag, skulle kappe noe ved med en øks, klarer og miste øksen rett på foten og den treffer rett på. Resultatet ble et dypt kutt i foten og nå sitter jeg her med verkende fot og 17 sting sydd på legevakta. Er det mulig sier jeg bare?? Typisk meg og min flaks!
PAVEEL Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 AUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!! Høres rett og slett jævlig ut! God bedring!
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 Å det hørtes helt forferdelig ut!!!! =( =( Stakkar deg!!
*vips* Skrevet 16. mai 2010 #4 Skrevet 16. mai 2010 Aaauuuu!! Det høres sykt vondt ut! Stakkar.. Håper det slutter å verke snart iallefall.. Masse god bedring til deg..
Ranveig R Skrevet 16. mai 2010 #5 Skrevet 16. mai 2010 Jøss, snakk om å hogge seg sjølv i foten... Det er jo berre sånt som skjer på film det der!?! Stakkars stakkars deg, det høyrest aldeles grusomt ut. Du har all min medfølelse!
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 16. mai 2010 #6 Skrevet 16. mai 2010 Aiaiaiaiai!! Og så akkurat i dag da! Uff, god bedring! Håper du ikke hadde altfor store planer for morgendagen.. GOD BEDRING!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå