Gå til innhold

Gått ned i vekt uten kvalme...?


Baby Bliss

Anbefalte innlegg

Eg er 13+5 og fra eg ble gravid har eg tatt av 3-4 kg.

Har ikkje kastet opp en eneste gang og spist mer eller mindre som normalt. Ikkje har eg trent heller siden eg har hatt så lite energi.

Trodde man bare skulle gå opp i vekt når man ble gravid, så sant man ikkje er plaget med oppkast. Magen har blitt større og ifølge ultralyden er alt helt normalt.

 

Andre som har erfaring med dette...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Tror ikke d er noe grunn til bekymring, dette er normalt ;)

 

Jeg har selv gått ned mange kilo (har ikke vært så lett på mange år!) uten oppkast, men jeg har vært noe kvalm og spist mindre enn normalt.. Men d jeg har spist har ikke akkurat vært sunt, så jeg skulle ikke ha gått ned mye av den grunn. Det som er litt komisk er at magen er kjempestor til å være bare (snart) 14 uker :D

 

Men er du bekymra er d jo bare å ta en ekstra tur tiil legen ;)

 

Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket også at jeg har gått ned noe denne gangen. sist gikk jeg bare opp og opp over 30 kg, men denne gangen har vekten holdt seg noenlunde lik og nå siste uken har jeg gått ned en halv kg. Har heller ikke vært kvalm eller trent eller noe, men jeg merker at jeg spiser mye sunnere enn jeg har gjort før. sist hadde jeg dilla på alt som var søtt, og nå klarer jeg verken sjokolade eller brus, så vekttap har kanksje en logisk forklaring :) Det er ganske vanlig å gå ned under en graviditet og jeg kjenner flere som blir tynnere når de er gravide, så jeg tror ikke vi skal bekymre oss. Jeg har litt ekstra å ta av fra før av, så barnet lider ikke noen nød - den tar til seg alt den trenger uansett! Vi får bare glede oss over at vi har litt å gå på når ungen begynner å bli skikkelig stor og vi ikke kan unngå noen ekstra kg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...