Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #6 Skrevet 16. mai 2010 Ja og ja + biter + slikker + klyper - You name it.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #7 Skrevet 16. mai 2010 Ja, og jeg får orgasme av det! Men ikke nå siden jeg ammer (og nei, jeg får ikke orgasme når babyen spiser,-heldigvis!)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #9 Skrevet 16. mai 2010 Vanligvis, ja. For meg er det en viktig del av sexen. Unntaket er nå når jeg ammer, da klarer jeg ikke å koble puppene til sex i det hele tatt. Nesten som en bryter som er slått av, merkelig:)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #10 Skrevet 16. mai 2010 Ja, jeg elsker det! Blir så kåt og våt av det... Mmmmm- fikk lyst på sex jeg nå...
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #11 Skrevet 16. mai 2010 må dere ta opp dette når typen er på tre dagers tur med jobben.. lengste jeg har gått uten sex siden vi ble sammen for 5 mnd siden.. gleder meg som en unge til han kommer i morgen formidag
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #12 Skrevet 16. mai 2010 Han liker, og vil det. Jeg elsket det før. Men hater det nå! Blir sint av tanken! :-(
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #13 Skrevet 16. mai 2010 Usj. Nei og nei. Det er en ting jeg aldri har likt, jeg er bare overfølsom og det blir ekkelt og vondt! Men bli tatt i rumpa liker jeg, så det er ikke det at jeg er prippen og syns ting er ekkelt;)
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. mai 2010 #15 Skrevet 16. mai 2010 Det hender at han gjør det. Jeg likte det utrolig godt før jeg fikk barn. Nå synes jeg det er på kanten til ekkelt =(
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #16 Skrevet 16. mai 2010 Ja, det gjør han. Jeg både liker det og ikke liker det. Jeg har et eller annet imot puppene, uten at jeg helt vet hvorfor. Er veldig misfornøyd med dem, og har aldri følt meg vel med puppene bare. Men blir jo litt kåt av at han suger på dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå