Gå til innhold

Hvor handler dere barneklær? Har dere mye klær til ungene deres??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker mange svar jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt her og litt der. Har sansen for en del dyre merker, som feks NoaNoa, Mini A Ture og Mini Me, men det har vi ikke råd til i lengden, så det er heller sjeldent. Det blir en salig blanding av Cubus, Lindex, HM og KappAhl. :)

Skrevet

Føler jeg handler litt overalt :)

H&M, Bennetton, Lindex, Cubus, Name It, Jean Paul ;)

Skrevet

Stort sett Reflex og Barnas hus, eller butikker med lignende merker(Claire/Facts, Lego, Mexx, Joha, Reima)

Skrevet

Mest hm, fordi det er de klærne som har best passform til minsten. Men også på lindex, kappahl og name it.

Akkurat nå har vi altfor mye klær til han, for søstra mi kom med 3 bæreposer med klær etter eldstemann hennes, pluss at vi hadde egentlig nok fra før!

Skrevet

Elsker Benetton! Men det blir for dyrt, så kun noen få plagg derfra. Ellers handler vi for det meste på Cubus, Lindex og H&M.

Har vel akkurat passe med klær som han passer nå. Bodyer kan man vel aldri få nok av :P

Skrevet

Har veldig mye klær her i huset.. Alt for mye.. Men der jo såå gøy med barneklær!!

Her kjøper jeg mest barnehageklær på Benetton, og bukser på Name It, det er ikke så dyrt, og holder seg fint i vask. Kjøper så og si ingenting på de fire store kjedene, unntaket er noen tightser på Lindex. Liker å kjøpe klær som ikke alle andre har maken til. Og er opptatt av klær.

Ellers handler jeg mye på noen finere barnebutikker. Jeg er glad i Miniature, Petit Bateau, Småfolk, Mala, Gant, Burberry og Ralph Lauren.

Om vinteren kjøper jeg ull på Barnas Hus, da går det mye i Janus og Reima...

Skrevet

Vi har mye klær til jentene! Handler i kjeder som HM, Lindex, Katvig og Name-it fordi jeg synes de har finest klær og fint til barnehagebruk. Utedresser og ullklær handler vi hos Reima, Ticket og Nøstebarn. Når det gjelder finklær spanderer jeg ofte på Noa Noa, Aya Naya og Mini-a-ture eller noen andre litt dyrere merker. Synes ikke merker er så viktig, men heller stilen:) Elsker å handle klær til jentene!

Skrevet

Har ingen favorittbutikk og handler overalt fra Fretex til merkebutikker. Kjøper det jeg liker, men alltid når han trenger og svært sjeldent ellers. Er ikke typen som bråstopper ved ett tilbudsstativ og soper med meg en haug klær vi ikke trenger.

Skrevet

Jeg handler mye på Name It, KappAhl og H&M til de to minste.

Eldste er vell mest KappAhl pr i dag.

Minstemann har stort sett akkurat nok til at det går rundt ifh bruk og vask. Han vokser så fort at jeg ikke orker å kjøpe så mye :/ (6uker gammel)

De to andre har noe mer. Litt slik at de har noe nytt når de skal være fine men ikke pyntet, og noe som er mer "slitt" de kan herje mer fritt med.

Eldste sitt skap er så fult at hun ikke får igjen skapdøren sin.....

Skrevet

PompDeLuxe, h&m og nameit:-)

Skrevet

Arver det meste, så stort sett er det sko vi kjøper og av og til luer.

Vi får også klær i presang og har bestemor som strikker....

Skal jeg kjøpe, så kan jeg like gjerne finne noe på h/m eller polarn og pyret, eller barnas hus, eller...

går etter det som passer best til vårt behov og er ikke opptatt av merker.

Arverekkefølgen til hennes klær er allerede lagt, så jeg vet at to mindre jenter får glede av det vi ev handler inn!

Skrevet

Kjøper alt for mye....

Nå som det har vært høst og vinter har jeg brukt ull hele tiden. Joha liker jeg godt da de er slitesterk og noe nøstebarn, men det begrenser seg litt da de er så dyr. Reflex og selvfølgelig h&m og mye på name it da de har så kule farger på velur bukser osv...

Skrevet

Vanlige klær som undertøy, bukser, gensere, kjoler osv kjøper jeg for det meste på hm, cubus og name it.

Jakker kjøper jeg på sportsbutikken, Skogstad, Bergans eller Norheim.

Luer kjøper jeg også på hm, cubus og name it. Men ytterklær som luer, fleece, dresser og regntøy som blir brukt i bhg kjøper jeg på barnehjørnet ( en lokal butikk som selger troll, reima osv) Viktigere med kvalitet på disse klærne.

Barna mine har ikke mye klær, men akkurat passe:)

Skrevet

Handler litt over alt, Lindex, Cubus, Kappahl, H&M, Benetton ++ i tillegg får de veldig mye i gaver. De har helt ærlig alt for mye klær, dårlig oversikt over hvor mye de har utover yttertøyet og skoa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...