Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Svigerfamilien har foreslått at vi alle reiser sammen en plass i sommer. Vi holder på med brainstorming om hvor vi bør reise. Noen forslag? Og vær så snill, ikke altfor langt unna. Det holder i store mengder med 1 uke max med svigers!! Jeg mener ikke å være stygg, jeg liker dem godt, men er redd for å bli sprø av å gå oppå hverandre (de har foreslått å dele leilighet, noe jeg og mannen nekter)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 hehe.. skjønner deg godt! jeg så fram til en avslappende ferie med mannen min babyen vår og nå ser det ut til at svigermor har funnet ut at vi skal sammen. Bo i samme leillighet og alt. I 3 uker!! Har ikke sagt ja enda så nå lokker hun med å betale for oss... uff..trenger seriøst tid en plass å gå til hvis det skulle bli for mye liksom.. Noe de garantert blir. Så du spmålet dit: hva med å dra over grensa bare? eller kjøre til danskebåten og ta noen dager i danmark?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 Hjelp! 3 uker hadde jeg aldri klart!! Det blir altfor mye, håper du klarer å korte det noe ned for din egen del. Danmark er jo greit nok, kanskje jeg skulle nøye meg med det? Høres sikkert veldig utakknemlig ut, men jeg kjenner på hele meg at jeg ikke kunne tneke meg å bruke en hel ferieuke med den gjengen. Utrolig for dem som klarer det, men jeg tror ikke de kan ha samme typer som de jeg har i min svigerfamilie. Noe spesielle,,, HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå