trine_og_mathias+knøtte Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 er snart snart ferdig! har 22 dager igjen til termin og er sååå sliten.. selv om jeg ikke gjør noen værdens ting.. Har en sønn på snart 4 år å tåler nesten ingenting fra han .. stakkars unge.. Heldigvis er mamma og pappa her og ho er strålanes med han! Håpe den her ungen melder sin ankomst snart, og ting blir litt " lettere" ( me å ikke være tung i kroppen, kvalm, bekkenl ++) Det er skjeldent jeg får dårlig samvittighet for han for jeg syns jeg er en flink mamma.. ellers!! hehe Flere?? Men dere som har flere, skal dere gi største noe gave når dere kommer fra sykhuse ?? Har tenkt på å ordne en gave til han da som han skal få hos meg når vi kommer fra sykhuse da.. sånn at ikke det blir bare fokus på babyen...
Venter nr tre <3 Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Hei Jeg sitter i samme båt som deg. Har termin 5 juni og er sååå sliten uten å gjøre noen ting.Jeg har hatt et veldig slitsomt svangerskap og bare gleder meg til å bli ferdig! Jeg har en sønn på 9 år <3. Han stakkar får se at jeg begynner å grine og kjefte for "ingen ting". Jeg er så ærlig som jeg kan med han da. Og han skjønner det bedre da Men jeg må si at jeg skulle ønske jeg kunne være en litt mere aktiv og positiv mamma om dagen. Og om kvelden har jeg kjempe dårlig samvittighet. Jeg har også lyst til å gi gave til han når vi kommer hjem. Han har ikke gledet seg til å bli storebror, det er også vanskelig. Jeg har litt lyst til å be de nærmeste som jeg vet kommer med gave at de også tar med til storebror Sånn så han ikke blir glemt. Masse lykke til
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2010 ja syns det e vældi vanskelig i forhold til han.. han fostår jo at han skal bli storebror å at vi skal få en liten baby hit, men han har jo ikke nå tidsperspektiv så å si tre uke til han e jo som å si bla bla bla sikkert.. Men nu skal jo heldivis mamma og pappa være her til babyen kommer da! så vurdere å kjøpe en liten gave til mamma å for ho e så flink me han ! han e jo i bhg da ( eller ikke nu når det har vært fri nån daga.. sikkert derfor det har hopa sæ litt opp her) så da blir han litt mer krævanes.. Han får jo rasa litt mer fra seg i bgh.. ! trur i værtfall en liten gave til han når babyen kommer e bra!! å trur de nærmeste rundt oss tenke sånn å for det va de som snakka om det i utgangspunkte for leenge sia!! :-) Masse lykke til deg å Nena<3 har foresten termin 7 juni så da e vi ganske likt!!
Venter nr tre <3 Skrevet 16. mai 2010 #4 Skrevet 16. mai 2010 Takk Jeg tror at siden du har de følelsene og tankene beviser det at du hvertfall er en omtenksom og kjærlig mor Det er utrolig deilig med familie en kan støtte seg til og få hjelp av. Det vet jeg alt om! Jeg var kun 16 når jeg fikk sønnen min . Og har fått masse støtte opp gjennom årene. Og sønnen min er kjempe glad i alle rundt seg. De blir sikkert noen flinke og gode storebrødre Håper hvertfall det av hele mitt hjerte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå