Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #26 Skrevet 16. mai 2010 er bere 21 år men når min gutt var 3 mnd så tenkte jeg ikke på festing i det hele tatt, hadde aldrig orket det da. folk er forskjellige vill ikke si det er unormalt. guten min sov borte en gang da han var 3 mnd så jeg kunne få sovet litt, jeg klarte ikke slappe av savnet han og ville helst berre dra og hente han. så personlig så skjønner jeg ikke at det går an å ikke savne barne sitt.
soleia Skrevet 16. mai 2010 #27 Skrevet 16. mai 2010 Eg festar ikkje, men har vore ute om kveldane hjå veninner ol medan babyen var heime med far som ga mjølk på flaske. Har vel vore heime i 23 - 24 tida, men syntes det var deilig å få ein kveld ute, og sakna ikkje babyen. Trur ikkje eg eller du er dårlege mødre fordi.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #28 Skrevet 16. mai 2010 vil si det bare er ett tegn på at babyen er i trygge henner og du stoler fullt og helt på at babyen har det godt hos familiemedlemmene dine. og du kan slappe av 100 prosent. og kose deg ute med dine venner på en måte som du ikke har kunne gjort på mange månder siden du har været gravid og masse og gjøre etter den ble født. alle trenger og koble av litt av og til.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #29 Skrevet 16. mai 2010 Så bra at du kopler av og koser deg mens babyen er hos familien Det er nok fint både for deg, babyen og forholdet til barnefaren Det er ikke slik at det er noe positivt eller et tegn på at en er en god mor når en savner barnet sitt fordi en er borte fra det en dag eller to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå