Gå til innhold

Prøve denne måneden eller vente?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!:)

Hadde en SA for 17 dager siden, og eggløsningstesten viste at jeg har eggløsning i dag!:) Var hos legen i forbindelse med SA, og ble rådet i å vente noen mnd før vi prøvde igjen, men fikk ikke noen forklaring på hvorfor. Ønsker en ny spire i magen og tanken på å vente flere mnd er ikke akkurat ønskelig. Er økt fare for SA dersom om man blir gravid med en gang? Er det noen her som har opplevd SA og blitt gravid med en gang og alt gikk fint?

Håper noen som har vært opplevd samme situasjon kan gi meg en liten pekepinn på om jeg kan hive meg i høyet i kveld, eller la være:) Hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg hadde en SA i april, og jeg ventet ikke med å prøve,men ble heller ikke gravid den perioden. Mener å ha lest at det ikke er noen medisinskgrunn til å vente, men heller at man psykisk trenger å vente litt. i tillegg er det for at det kan bli vanskelig å sette termin.

jeg er ingen ekspert, men mener å ha lest dette flere steder.

Skrevet

Jeg ble gravid igjen på 1 forsøk etter en SA og har i dag verden nydeligste 5 åring. Kjenn etter hva som blir riktig for deg, tror kroppen også styrer her. Jeg har slitt med å bli gravid igjen etter en MA i fjor, men tror heller ikke jeg har vært psykisk klar. Uansett hva du velger så lykke lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar!:)

Om det ikke er noen medisinsk grunn, men at det bare går på det psykiske, så prøver jeg igjen med en gang!:D Føler meg klar for å få en ny spire i magen så da ser jeg ikke grunn til å vente:) Greit å vite at det ikke kan øke faren for ny SA:)

Lykke til begge to! :) Satser på at spiren sitter hos alle denne mnd!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...