Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Hvordan klarer dere og oppdra barn.?følge opp i barnehage og skole?bursdagsselskaper.osv.Jeg er en alenemor med en jente på 1,5 år som går i barnehage.det har enda ikke vært noe sommer fest eller foreldremøte.men jeg vet det snart er sommer fest.jeg er så redd.kommer til å bli rød og miste helt kontrollen.uff.hvordan skal dette gå.vil ikke prate med noen er bare redd.jeg går i psykolog behandling men føler ikke det hjelper.er uføretrygdet å føler jeg aldri kommer meg videre.hadde jeg ikke hatt barn så hadde jeg nok valgt å bure meg inne.men skjønner at det ikke går når jeg har en liten jente..syns livet er så vanskelig.blir så fort sliten hele tiden..hvordan er det dere andre som har angst opplever det å ha barn?hvordan har dere taklet alt som følger med?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Jobber med angsten, bla ved å gå til kognitiv behandling. Utfordrer meg hele tida. Har flere barn, men greier fint å følge opp både foreldremøter og sosiale sammenkomster. Har også som mål å komme meg ut i fullt arbeid på sikt, kommer aldri til å la angsten bli min sjef igjen for å si det slik. Det sitter i huet, og løsningen finnes også i huet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå