Gå til innhold

Kynnere allerede.


april79

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 16 nå, og i morges våknet jeg med knall hard mage. Ingen tvil om at dette var kynnere. Synes virkelig at dette var litt it tidligste laget, men kanskje ikke så unormalt når man gå gjennom det 3.svangerskapet? Formen er ellers upåklagelig, men merker at jeg bekymrer meg for alt mulig denne gangen. Noen andre som kjenner seg igjen i både kynner-problematikken og/eller bekymring...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har hatt kynnere i flere uker allerede. Bekymrer meg ikke for det, da de ikke er vonde. Det er bare tegn på at livmor begynner å forberede seg og trene seg opp til den store dagen.

Det er bare litt upraktisk for for min egen del må jeg ofte akutt tisse når jeg får en kynner og det er ikke alltid like lett....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sykmeldt 3 uker nå pga kynnere, er ganske vonde på ettermiddagen/kvelden, og det likte ikke legen når det er tvillinger.

 

Fikk kynnere i uke 18-19 sist husker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kynnere her også, selv om legen min mente det var for tidlig å få :S Jaja, jeg er andregangsfødende, så jeg VET hvordan kynnere kjennes. Fikk kynnere i uke 20 med førstemann, denne gangen startet det mye tidligere.. kanskje uke 12-13, er i uke 15 nå. Alle gravide har kynnere, men ikke alle kjenner de, og noen kjenner de tidligere enn andre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...