Gå til innhold

Ekstrem kvalme og uvel 24/7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen flere her som fortsatt er veldig kvalme? Jeg er så drittlei av å ikke orke stort fordi jeg føler meg så ekstremt kvalm så og si hele tiden. Synes det har blitt værre de siste ukene også, er 33 uker nå... Synes ingenting av kjerringråd mot kvalme hjelper, noen som har noen gode tips? Er ikke ferdig med utdannelsen før om 4 uker heller, ikke så lett å lese når jeg helst bare vil legge meg ned.... (ble litt klaging her, men men :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var denne gangen kvalm hele tiden frem tilog med 6. måned. Nå er jeg i uke 37, kaster opp fortsatt, men kvalmen er heldigvis borte. Håper det roer seg snart for deg også, blir nesten desperat etterhvert når den kvalmen aldri kan ta pause..

Denne gangen fant jeg ingen ting som roet kvalmen.. Sist kunne mat og å kaste opp roe det noe..

Noen sier stress er kvalmeutløsende, kanskje det er grunnen til at det varer så lenge med deg? Høres hektisk ut å ha studieinnspurt nå på tampen av alt.. men ikke så mye å gjøre med.. Ønsker deg lykke til i allefall - du har all min sympati..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...