Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 navn på En bra plastisk kirurg sted! vil ha nye pupper:)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Finnes mange bra klinikker, spørs hvor du bor i landet
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #4 Skrevet 16. mai 2010 http://www.plastikkirurgiskinstitutt.no/index.html Gorm Bretteville, se vedlagt fil, har jeg hørt bare positivt om. Vil benytte han selv når jeg er ferdig med amming etc.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #6 Skrevet 16. mai 2010 Ser han faktisk er pensjonist nå, men du får bare høre med han. Om han ikke opererer lenger selv så vil han muligens anbefale deg noen andre. Det er 6 år siden jeg var i kontakt med han.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #7 Skrevet 16. mai 2010 Ja jeg så det jeg med.. Jeg skal uansett ringe og høre, om han kan anbefale noen andre, disse puppene,og dette sideflesket skal bort!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #8 Skrevet 16. mai 2010 Ja vi skal lide mye for disse svangerskapene:) Bretteville skal visstnok være en av norges dyktigste plastikk kirurger så jeg ville forhørt meg hos han først. Han er tilknyttet flere private operasjonstuer tror jeg. Jeg er litt skeptisk til disse stedene som annonserer så mye. Greit å vite hvem som skal skjære i deg:)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #9 Skrevet 16. mai 2010 Ikke sant.. Tør ikke ta den første og billigste som kommer opp på google nei... Må vel vurderes litt frem og tilbake dette. Lysten er STOR!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå