Gå til innhold

Har dere fått mage?


Nyttårsbaby?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg tror ikke jeg klarer å holde graviditeten skjult stort lenger. Magen har begynt å henge utfor buksen. Jeg tror det kan ha med at det er trdje gangen jeg er gravid, og at magen da vokser fortere? Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg vet akkurat hvordan det føles. Jeg er andre gangs gravid og er utrolig oppblåst rundt midjen. klarer ikke holde magen inne heller som før jeg ble gravid.

Nå skal det sies at jeg er liten (158 høy, 48 kg.). men alikevel er det litt rat at magen kommer nå... er jo bare 7 pluss 2...

Blir spennede å høre om vi er flerne :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 6+5 men merker allerede en liten mage. Hadde ikke stramme magemuskler fra før, og er ganske liten. Blir nok litt vide tunikaer en stund på meg ;o)

 

Dette er nr 3 for meg. Fikk tidlig mage på nr 2 også, så jeg er ikke så overrasket. Lite andre tegn egentlig, ingen kvalme, springer ikke ofte på do, er ikke uvel eller noe. Kjempeømme bryster og lille kulen på magen er egentlig alt.

 

Tror det har noe med at jeg hadde litt slapp mage fra før, samt at jeg ikke orker å holde inne så mye nå :o)

 

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått noen mage enda, men dette er nr 1 for meg så henger kanskje samme med det. Føler meg veldig oppblåst til tider, men det går litt opp og ned. Gleder meg til magen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+2 idag, og har allerede sett gravid ut en liten stund. Må vel være fryktelig oppblåst eller noe sånt. Er mitt andre barn, så kan vel være som dere sier at magen kommer fortere 2 gang. Vi får vente å se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forferdelig irriterende greier! Skulle finne noe å ha på meg i morgen når jeg må ta m lillegutt i 17. mai-tog, men ingenting passer!!!!!! Ser ut som at jeg er gravid i 5 mnd i kveld! Håper jeg ikke er like oppblåst i morgen... Er 7+3, og har helt tydelig fått mage! Er kanskje vanlig med nr 2, som dere sier! Men klesskapet er fremdeles et problem! *jeeeeeees* :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått magen enda -venter nr 2. Syns det er kjempevakkert emd gravidmage -er jo det tydligste tegnet på at man bærer på liv inni seg :) Gleder meg til min kommer ;) Er 6+2 uker på vei bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guuud, så godt å høre at det er flere..

Nettopp kommet hjem nå og slåss meg nettopp ut av bunaden!

Jeg er bare 5 + 5 i dag, (hvis det er slik jeg tror...har nemlig hatt skikkelig uregelmessig mens det siste halvåret og hadde til og med blødning i forrige uke....spent på hva lege-mannen sier...)

Dette er nr 2 til meg også, og fikk megafort mage med førstemann.!

Jordmor sa jeg "bærer barna utapå meg", og jeg måtte kjøpe mamma-bukse i uke 10...

Superspent denne gangen i og med at jeg er sååååå oppblåst..

Ubehagelig altså...men men...

Greit å vite at jeg ikke er alene...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenne jeg ble 3 kg lettere nå...

 

er kun 5 +2, men magen er sååå oppblåst.. mye mere oppblåst denne gang, en med nr1.

 

og jeg forstår jo at det har noe med at det er sv.skap nr 2. men gurri, jeg skal gifte meg 7. august,, og har allerede kjøpt kjolen min.. haha.. jeg er så spent på om jeg får på meg den jeg.... kan få sydd den ut kanskje 4 cm.. hvis jeg er HEEELDIG....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...