jordbærsjokolade Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Norton sikkerhetskopierer alle filene på pcen min nå...men hvor blir de lagret? Og hvis min pc krasjer, kan jeg hente det opp igjen ette eller annet sted? Føler meg litt dum nå ja:)
Frøken B ღღ Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 I innstillingene til Norton så kan du velge hvor du vil lagre sikkerhetskopiene og når du vil at det skal gjøres. Det er lurt å lagre sikkerhetskopiene vha nettlagring eller på en ekstern disk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå