cathoz Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 står opp kl 05:00 å går opp og ned trapper i den 7 etasjes blokka du bor i;)
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Tssss=) Tøysejente =) Hoho. Jeg våkna ikke i natt som jeg pleier av mine vanlige kynnere, og drømte derfor selfølgelig at jeg fødde... Så deilig å være ferdig ja! Men nei... Var like gravid da jeg våkna i dag =)
1baby,og 1 spire Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 Når du trur babyen aldri kommer ut, og du ikke helt forstår lenger at uansett blir den ikke der for altid, for en dag skal den faktisk ut
Maiblomst2010 Skrevet 16. mai 2010 #4 Skrevet 16. mai 2010 ...når du tenker at "det kommer aldri til å skje meg - jeg kommer ALDRI til å føde"... hehehe
Snartmamma10L2<3*har født* Skrevet 16. mai 2010 #5 Skrevet 16. mai 2010 når du like gjerne bare kan bli sittende på do, for du må tisse innen 2minutter igjen uansett.. (rekorden min er å tisse 3 ganger på rad i løpet av 5min)
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 17. mai 2010 #6 Skrevet 17. mai 2010 Ugh, AKKURAT slik har jeg det for tia!! :S Skjønt jeg er egentlig ikke fødeklar enda.. Men ett av mine "tegn" når det nærmer seg, er at jeg våkner opp med "fiskelepper"..at leppene er diiiigre, og jeg skjemmes så fælt at jeg nesten vurderer å gå med munnbind for å skjule dem, haha..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå