Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 Jeg har vært det en gang, og det var en skikkelig kjip opplevelse. Hadde vel i bunn og grunn ikke noe lyst til å være forlover i det store og hele, det ble på en måte bare "prakket" på meg, hun gikk ut i fra at jeg skulle være det, uten å spørre.. Sikkert derfor jeg gjorde en elendig jobb. Ikke holdt jeg tale i bryllupet, utdrikningslaget ble en katastrofe (men det var fordi alle var så gnien og ikke skulle bruke noen penger liksom! Heldigvis koste hun seg likevel). Jeg kommer aldri til å være forlover flere ganger... Hva synes dere om å være forlovere?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #2 Skrevet 15. mai 2010 Dyrt, stressende tidkrevende, masete og slettes ikke verdt "æren". Men det var et flott bryllup.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #3 Skrevet 15. mai 2010 Hi her:) Helt enig i det du skriver. Jeg sitter ikke igjen med følelsen av at det var en "ære" i det hele tatt.. Var mer en plage. Litt synd kanskje, men sånn er livet.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #4 Skrevet 15. mai 2010 Har generelt inntrykk av at det forventes mye av forloveren, altfor mye egentlig. Ting kan godt gjøres litt enklere.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #5 Skrevet 16. mai 2010 Har ikke vært forlover, og håper jeg ikke blir spurt noen gang! Holde tale er virkelig ikke noe for meg ...
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #6 Skrevet 16. mai 2010 Jeg håper egentlig jeg ikke blir spurt. Jeg hadde søsteren min til forlover, men jeg sa fra til henne at jeg ikke forventet noe annet enn at hun sto ved min side under sermonien. Sa hun ikke trengte gjøre noe annet.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #7 Skrevet 16. mai 2010 Jeg håper at den jeg velger som forlover er såpass ærlig at om hun ikke har lyst takker pent nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå