Gå til innhold

STOLT over meg selv :D skal vi skryte litt av oss selv?? :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har invaldiserende bekkenløsning.. klarer knapt og gå.. og verker i hele kroppen men vi skal selge huset vårt nå og det er mye som må ordnes å gjøres så i dag har jeg tatt meg selv skikkelig i nakkskinnet og klippa og raka plenen gange 2.. først på høy innstilling så på lav., stussa hekken vår samt andre hagebusker, spylt oppkjøreselen vår og trappene våre..

nå gjør det sykt vondt over ALT.. lurer veldig på om jeg får sove i natt men samvittigheten er super god og jeg er kjempe stolt av meg selv som har klart å bidratt litt..

:D

hva har dere gjordt i dag??? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flinka!!

Men nå må du huske på å ikke overdrive da! Du må være forsiktig så du ikke blir verre!

Selv her jeg platet noen kvaster og vasket noen klær.. Og så har jeg strøket et kappelaken.. Dritt, hehe..

Har skyhøyt blodtrykk så jeg slapper av med god samvittighet, fordi lille bolle ikke liker at mamma stresser...

Skrevet

idag holder det med at jeg sto opp med vesla før kl 07, for ørtende dag på rad..iløet av 17mnd har mannen latt meg sove lenge maks syv dager tilsammen, og jeg ble operert fredagen som var.

(men igjen, han pusser opp 2etasje uten hjelp om dagen+jobber....)

Skrevet

Hm.. har ikke gjort stort enda, og gårsdagen var helt merkelig..

Men jeg fikk tak i laken til vugge og vogn igår, så idag skal det vaskes og strykes og puttes på:)

Ellers har jeg stått opp med lillegutt og gitt ham frokost. Er stort sett alltid jeg som gjør det..Hvis jeg maser _veldig_ en morgen, så kanskje mannen står opp samtidig som oss. Haha..

Men han gjør så mye annet for meg, så det går så fint atte:)

Skrevet

Jeg pussa og malte voggen i går, pluss vaska huset før jeg gikk på kveldsvakt. Lillesøster sier hun synes jeg er sprø, og helst burde ligge og spise sjokolade nå ;D Men det er helt fantastisk å kjenne kroppen fungere og det overskuddet som følger med. Jeg bare nyter det så lenge det varer! Dere er superflinke damer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...